Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ufrivillig sølibat er ikke et valg de fleste menn tar. Men samtidig fremstiller media at alle har tilgang til en partner

Gjest b1a0e...c2e

Anbefalte innlegg

Skrevet
Colin. skrev (8 minutter siden):

All den mentale uhelsen som kommer av slik adferd også, viktig å snakke om synes nå jeg.

Man får da ikke dårlig mental helse av å ha flere sexpartnere. Et slikt sexliv kan være uttrykk for dårlig mental helse, og dermed ikke være supersunt før det underliggende problemet er tatt hånd om, men det gir ikke dårlig mental helse i seg selv. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutes ago, Duriello said:

Hvem er du til å bestemme hva som er det beste for noen annens liv? Du tenker at dette ikke er nok, for enkelte er det kanskje det. Det er ikke opp til deg å avgjøre. 👍

Jeg har lov til å si hva jeg mener er best, betyr ikke at jeg skal bestemme. Alle er frie til å bedrive den adferden, men at man skal respektere noe slikt, trenger man sannelig ikke. Jeg ser på statistikken over mental uhelse, og hvor lave fødselstallene er. Jeg ser trådene som opprettes av de hvis dating-makt er en saga blott, og hvor tydelig håpløsheten har blitt. Det er synd. Skulle ønske selvrespekten var tilstede mye tidligere, slik at man ville gitt sjansen til de med gode verdier, heller enn de med status.

2 minutes ago, Griever said:

Man får da ikke dårlig mental helse av å ha flere sexpartnere. Et slikt sexliv kan være uttrykk for dårlig mental helse, og dermed ikke være supersunt før det underliggende problemet er tatt hånd om, men det gir ikke dårlig mental helse i seg selv. 

Kjødelig lyst for lystens skyld, har seg med hverandre uten noen emosjonell og varig tilknytning. Jeg tenker det ikke er sunt i det hele tatt, og ikke er det respektabelt heller.

Skrevet
Colin. skrev (Akkurat nå):

Kjødelig lyst for lystens skyld, har seg med hverandre uten noen emosjonell og varig tilknytning. Jeg tenker det ikke er sunt i det hele tatt, og ikke er det respektabelt heller.

Det har du nå all rett til å mene hvis du vil, men det betyr ikke at folk utvikler dårlig mental helse av det.

• Liker 2
Skrevet
Colin. skrev (2 minutter siden):

Jeg ser på statistikken over mental uhelse, og hvor lave fødselstallene er.

Ja da kan vi tvinge folk, som aldri skulle hatt barn, til å få barn da. Det gjør sikkert underverker for statistikken. 👍

Flott at du ignorerer resten av posten. 👌

Colin. skrev (3 minutter siden):

Jeg ser trådene som opprettes av de hvis dating-makt er en saga blott, og hvor tydelig håpløsheten har blitt.

Så hold deg unna KG. L o L!

• Liker 1
Skrevet
Colin. skrev (5 minutter siden):

Kjødelig lyst for lystens skyld, har seg med hverandre uten noen emosjonell og varig tilknytning.

Men gu bedre for en stress-release det er. 👌

• Liker 1
Gjest b1a0e...c2e
Skrevet
Krig og fred skrev (2 timer siden):

De færreste ser på det som "taper" at noen ikke har sex. Jeg tror at folk som ikke har sex blir besatt av temaet nettopp fordi de ikke har sex, også får de confirmation bias hver gang de åpner sosiale medier (som er søppel)

OP. Du leste tankene mine desverre. Det er sånn jeg opplever nå. 

Anonymous poster hash: b1a0e...c2e

Skrevet
4 minutes ago, Griever said:

Det har du nå all rett til å mene hvis du vil, men det betyr ikke at folk utvikler dårlig mental helse av det.

Har sett flere programmer om de som har bedrevet slikt, og de har fortalt hvordan det har påvirket psyken negativt. At du tenker det ikke påvirker, vil jeg si er ganske så naivt. Gjerne noe mange vil ønske å tro, for da trenger man ikke å møte seg selv i døra, og hvordan dette har påvirket andre. (Nå sikter jeg ikke til deg, men andre kan tenke slik)

6 minutes ago, Duriello said:

Så hold deg unna KG. L o L!

Jeg synes det er interessant å få kunnskap om hvorfor det har blitt som det har blitt. Mye henger sammen med hverandre. Feminismens fremmarsj, og hvordan alt skulle bli så mye bedre. Statistikkene peker i feil retning gitt og valgene som tas er det ikke noe å være optimistisk over. 

Gjest b1a0e...c2e
Skrevet
Tussi skrev (3 timer siden):

Men hva er det du savner egentlig? Sex? Eller et forhold? For da er det to ulike retninger du må gå i.

Men det aller viktigste, hvis du er ute etter et forhold så må du se etter en partner der du også må ha noe å bidra med. Der er ingen kvinne som skylder deg sex eller et forhold. Det er et prosjekt der man gir og tar og finner ut av ting sammen i respekt

OP. Jeg er selfølgelig ute etter et forhold. Men sier ikke nei til uforpliktet sex med en singel dame. Så lenge det er gjensidig. Men toget ser mørkt ut. 

Anonymous poster hash: b1a0e...c2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...