AndersT2 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Har en sammenstillings celle, som legger sammen mange celler i ett regne ark. Denne gangen så må jeg fjerne cellen, men ha mulighet til å legge den enkelt inn igjen, men samtidig ha summen. Cellen brukes videre til sammen regning ett annet sted. Hvis jeg bare kopierer den inn 3 seller nedenfor, så blir alle linkene 3 celler lenger ned i regnearket. Så gidder ikke bruke tid på å endre 40 linker 3 opp. Alle alternativene jeg får opp ved å høyreklikke fungerer ikke. Noen som har en ide?
Vokteren Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AndersT2 skrev (18 minutter siden): Har en sammenstillings celle, som legger sammen mange celler i ett regne ark. Denne gangen så må jeg fjerne cellen, men ha mulighet til å legge den enkelt inn igjen, men samtidig ha summen. Cellen brukes videre til sammen regning ett annet sted. Hvis jeg bare kopierer den inn 3 seller nedenfor, så blir alle linkene 3 celler lenger ned i regnearket. Så gidder ikke bruke tid på å endre 40 linker 3 opp. Alle alternativene jeg får opp ved å høyreklikke fungerer ikke. Noen som har en ide? Har du forsøk $-tegnet foran begge referanser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå