Gå til innhold

Får man Hl2 med Radeon XT eller ikke ?

Saftis

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du får en kupong der du kan enten få spillet tilsendt fra USA når det kommer ut, noe som kan bli dyrt, eller du kan laste ned via STEAM noe som kan ta tid ved mindre du har ADSL da som de felste i dag har  :thumbup:

Ikke jeg :blush:

Må nøye meg med kabel fra UPC :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blir vel toll og porto vil jeg tro.

Litt i overkant av 200,- kr, men seffgelig verdt det isteden for å kjøpe det for 500,- i butikken :thumbup:

Blir vel ikke toll på noe som er gratis? Eneste du betaler for er jo frakt...

Skrevet (endret)
Blir vel toll og porto vil jeg tro.

Litt i overkant av 200,- kr, men seffgelig verdt det isteden for å kjøpe det for 500,- i butikken

personlig er jeg villig til å betale de 300 ekstra for å slippe ventetiden på at de skal sende det og at det skal komme fram.. :yes:

Endret av PandaMartin
Skrevet

Har noen bestilt GeCube sine XT kort er sjansene store for at HL2 keyen ikke følger med da GeCube ikke fikk dette tidsnok til lanseringen, men det blir

ettersendt av Multicom når DE får det inn, men du må maile dem og si at

HL2 bundlen ikke fulgte med pakken, så setter de deg opp på en liste!!

Og jeg har hørt at HIC/HIS ikke leverer HL2 med sine kort.

Skrevet
Det eg lurer på er om du i det hele tatt får fullversjonen av Half Life 2?,har sett fleire plasser på nettet folk skrive at man kun får en single player versjon.

Sjøl fekk eg ikke med HL2 da eg bestilte fra multicom et gexcube 9600xt extreme,mailet multicom om hvorfor eg ikke fekk med HL2 og fekk i svar at "HL2" var en kampanje som kun varte ut desember 2003.

Alle som har bestilt i desember (innkludert meg) får det ettersendt. :D

Vel eg bestilte mitt kort i desember men multicom.no fekk det ikke inn før 5.januar så det blei ikke noe HL2 på meg :thumbdown:

Sendte da mail til multicom no om hvorfor eg ikke fekk med HL2 og fekk i svar fra Hilde Hansen hos multicom.no at "HL2" var en kampanje som kun varte ut desember 2003,nye kort dem fekk inn i januar 2004 fra produsenten(GeXcube) kom ikke med HL2 enkelt og greit.

Ser ut som det er det samme med powercolor:

http://www.power-color.com/r96a-c3t.htm

Quote litt nede på siden i det blå feltet:

Half Life II coupon: Supply until 12/31/03. *

Men eg såg en kar på rage3d forumet si at HL2 kommer med om du bestiller 9800XT versjonen til powercolor,om dette stemmer vet eg ikke men uansett det "Supply until 12/31/03" er ikke nevnt på produktsiden til powercolor 9800XT.

Skrevet
Det eg lurer på er om du i det hele tatt får fullversjonen av Half Life 2?,har sett fleire plasser på nettet folk skrive at man kun får en single player versjon.

Sjøl fekk eg ikke med HL2 da eg bestilte fra multicom et gexcube 9600xt extreme,mailet multicom om hvorfor eg ikke fekk med HL2 og fekk i svar at "HL2" var en kampanje som kun varte ut desember 2003.

Alle som har bestilt i desember (innkludert meg) får det ettersendt. :D

Vel eg bestilte mitt kort i desember men multicom.no fekk det ikke inn før 5.januar så det blei ikke noe HL2 på meg :thumbdown:

Sendte da mail til multicom no om hvorfor eg ikke fekk med HL2 og fekk i svar fra Hilde Hansen hos multicom.no at "HL2" var en kampanje som kun varte ut desember 2003,nye kort dem fekk inn i januar 2004 fra produsenten(GeXcube) kom ikke med HL2 enkelt og greit.

Ser ut som det er det samme med powercolor:

http://www.power-color.com/r96a-c3t.htm

Quote litt nede på siden i det blå feltet:

Half Life II coupon: Supply until 12/31/03. *

Men eg såg en kar på rage3d forumet si at HL2 kommer med om du bestiller 9800XT versjonen til powercolor,om dette stemmer vet eg ikke men uansett det "Supply until 12/31/03" er ikke nevnt på produktsiden til powercolor 9800XT.

Uff, dette skal jo ingen ende ta... noen som har bestilt Sapphire 9600XT de siste dagene og fått med hl2 ticket ?

*angre på at jeg ikke brukte julekalendertilbudet* :angry:

Skrevet (endret)
Uff, dette skal jo ingen ende ta... noen som har bestilt Sapphire 9600XT de siste dagene og fått med hl2 ticket ?

*angre på at jeg ikke brukte julekalendertilbudet*  :angry: 

Kjøpte Sapphire Radeon 9600XT for 1 uke siden, og det følgte med Half-Life 2 bundle... Dette gjelder også 9800XT..

Søk på forumet, det er uttalige poster om dette emnet...

EDIT: Er det forresten mulig å laste ned Half-Life 1, og seinere laste ned Half-Life 2 når det kommer med den kuopngen?

Endret av Aleksander
Skrevet

Kjøpte Sapphire Radeon 9600XT for 1 uke siden, og det følgte med Half-Life 2 bundle... Dette gjelder også 9800XT..

EDIT: Er det forresten mulig å laste ned Half-Life 1, og seinere laste ned Half-Life 2 når det kommer med den kuopngen?

Etter det jeg har hørt, ja.

Skrevet

PÅ ATI sine hjemmesider står det at man får hl2 når kjøper 9800xt men hvis du kjøper 9600xt får du bare hl2 hvis du bor i nord-amerika...

Men kansje distributørene (sapphire, powercolor, asus) har bestemt seg for noe annet??????

Skrevet

Jeg var inne på den nettsia hvor man skriver inn kode, osv... Der står det at man må velge mellom HL1 og HL2...

Skrevet
Jeg har et 2 dager gammelt 9600xt kort, jeg trodde hl2 var med (kunne bli tilsendt)

men det var ingen kode etc. i pakken!

Hvilken produsent har du?

Skrevet (endret)

Customers can use the Half-Life® 2 Activation Key on their Half-Life® 2 coupon to initiate download of the Valve Premier Pack from STEAM, Valve’s broadband delivery mechanism, free of charge, or can order a Steam Installer CD for the Valve Premier Pack from ATI. Use of the Valve Premier Pack requires an Internet connection and is subject to acceptance of the STEAM Subscriber Agreement. Of course, you are still entitled to a free copy of Half-Life® 2 when it is released

Kort sagt, du kan laste ned Premier pakken og fremdeles ha rett til et gratis kopi av Half life 2.

Endret av ExTerminator
Skrevet

... eller man kunne ha ventet med å kjøpe skjermkort til etter at HL2 hadde kommet ut, og spart såpass mye penger at man kunne ha kjøpt HL2 i butikken og allikevel betalt mindre enn de som har kjøpt kortet allerede...

Men all ære til Valve - de har fått "hypet" opp forventningene til HL2 noe utrolig pga dette PR-stuntet...

Skrevet
... eller man kunne ha ventet med å kjøpe skjermkort til etter at HL2 hadde kommet ut, og spart såpass mye penger at man kunne ha kjøpt HL2 i butikken og allikevel betalt mindre enn de som har kjøpt kortet allerede...

Men all ære til Valve - de har fått "hypet" opp forventningene til HL2 noe utrolig pga dette PR-stuntet...

Tror ikke 9600XT synker med 500 spenn i løpet av 2-3 måneder, og dessuten finnes det jo andre spill man også trenger skjermkort til, vet du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...