Mykesider Skrevet lørdag kl 08:39 Forfatter Skrevet lørdag kl 08:39 tsetsefluen skrev (På 4.12.2025 den 1.50): Vi stemte på Arbeiderpartiet grunnet Stoltenberg. Ellers ville det ha sett helt annerledes ut. Er det ingen som husker hvor langt nede AP var et halvt år før valget? interessant dere velger arbeiderpartiet pga stoltenberg. Jeg klarer ikke å forstå hvordan en velger klarer å sy det til at en person er i partiet og jeg velger å stemme på en hel parti. Betyr det at partiprogrammet er uinteressant?
agvg Skrevet lørdag kl 18:49 Skrevet lørdag kl 18:49 Mykesider skrev (10 timer siden): interessant dere velger arbeiderpartiet pga stoltenberg. Jeg klarer ikke å forstå hvordan en velger klarer å sy det til at en person er i partiet og jeg velger å stemme på en hel parti. Betyr det at partiprogrammet er uinteressant? De aller fleste velgere leser ikke ett ord fra partiprogrammet. 1
The Avatar Skrevet mandag kl 13:18 Skrevet mandag kl 13:18 leticia skrev (På 4.12.2025 den 0.43): Vel uansett, hvem som sitter i regjering nå, kan liksågodt være et uttrykk for hvem folket ikke ville ha. Eg synes dette er eit viktig poeng. Eit for sterkt FrP medførte nok at heile den borgerlege blokka vart svekka, der ei kvar stemme til borgerleg side i praksis var ei stemme på Sylvi som statsminister. Problemet med Sylvi og FrP er at som opposisjonsparti så mangla det ein realistisk styringsplattform. Det mangla ikkje på forslag om ting som burde endrast umiddelbart av enkeltsaker, men det var svakt på den overordna politikken. Resultatet var at ei stemme til venstresida var det som sikra politisk stabilitet også dei neste fire åra. Den store fordelen med å la Ap fortsette i fire nye år er at ein kan være rimeleg trygg på at det blir litte store samfunnsendringar, vi får meir av det same på godt og vondt. Største ulempen med Arbeidarpartiet akkurat no er eigentleg at Støre ikkje er ein samlande leiar. I staden er han ei kraft som dreg heile partiet meir mot sentrum i politikken, godt hjulpet av tusenvis av stemmer som fortsatt trur at Arbeidarpartiet tek parti med arbeidarklassen. Med Sylvi som statsminister så hadde vi fått langt større samfunnsendringar over natta, og vi hadde fått ei leiing som tek ting meir på sparket. Ein kan ikkje forvente at eit opposisjonsparti som er vande med å slenge ut lettvindte løysingar utan å måtte ta ansvar for sekundærkonsekvensane skal hive seg rundt og bli meir kalkulerande i sin politikk. For det er einsbetydane med at ein må forlate mykje av den politikken som dei henta inn stemmer på. For at FrP skal kunne utgjere hovedtyngda i ei regjering så vil det være heilt nødvendig å moderere politikken sin nesten til det ugjenkjennelige, eller meir realistisk, å legge mykje av kjernesakene på is, som igjen hadde ført til stor missnøye blant stemmegivarane. Mykje av politikken til opposisjonen kan ikkje enkelt innførast på grunn av eit virvar av avtalar og forpliktningar som må endrast fyrst. For innvandringa så handlar det om at vi fyrst må kome oss ut av avtalen om mottak av kvoteflyktningar, og for nokre år sidan når FrP fekk gjennomslag for at Vinmonopolet skulle ha åpent på nyttårsaften så gjekk det to år før politikken vart iverksatt ettersom dei tilsette på Vinmonopolet hadde avtale om at dette var ein fridag. Min konklusjon er at ein av dei viktigaste grunnane til at vi ikkje har ei borgerleg regjering er at at Høgre ikkje klarte å gjenopprette tillit, og at Høgre mista mange stemmer som gjekk til FrP, som igjen førte til at mange stemmegivarar som er på venste eller sentrumssida i politikken valgte å stemme mot venstresida i år.
Hollabaloo Skrevet mandag kl 13:57 Skrevet mandag kl 13:57 Mange fine resonnementer her, og noen som er helt spinnville og virker mer å komme fra russiske trollfabrikker med mål om å skape splid og undergrave tillit til det norske demokratiet. Men hvorfor ligger denne tråden her og ikke på politikkforumet? Den handler jo fint lite om bil. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå