Fleskelars Skrevet tirsdag kl 08:08 Skrevet tirsdag kl 08:08 Fysj !!!! Vemmelige greier , enda verre enn Kina.
Chaos_Niddhogg Skrevet tirsdag kl 08:18 Skrevet tirsdag kl 08:18 RRhoads skrev: Er spent på hvor mye verre EA kan bli Mer fokus på live tjenester som Ultimate Team, DLC'er, mobil og virker som Sims serien er lukrativt og. Garantert nedbemanninger og stenging av mindre studioer. De kjøper gjelden her og de må kvitte seg med. Mer KI. Egentlig mer av det de driver med nå. På den litt mer positive siden: mindre mas fra aksje-investorer.
Feenyx Skrevet tirsdag kl 11:50 Skrevet tirsdag kl 11:50 RRhoads skrev: Er spent på hvor mye verre EA kan bli https://www.rockpapershotgun.com/eas-new-owners-are-making-a-huge-bet-on-generative-ai-cost-cutting-to-help-repay-a-20-billion-loan-claims-report Såre enkelt, bare ha oppi en halvliter kunstig intelligens :)
martin1872 Skrevet onsdag kl 08:50 Skrevet onsdag kl 08:50 Frimann_K skrev: Da blir BF6 det siste spillet jeg kjøper derfra, hvertfall. At du i det heletatt vurderer å kjøpe BF6 er jo helt latterlig. Å støtte EA er jo helt patetisk.
Sjørøver Skrevet onsdag kl 09:01 Skrevet onsdag kl 09:01 RRhoads skrev (På 30.9.2025 den 8.20): Er spent på hvor mye verre EA kan bli Det kan jo egentlig bare bli bedre. Se for deg et EA som fokuserer på gode spill uten lootbox. Gode historier for voksne, sånn som de leverte for femten år siden.
joandreas Skrevet onsdag kl 09:21 Skrevet onsdag kl 09:21 (endret) Når banken låner bort de pengene til oppkjøpet regner jeg ikke med det. de har lånt 20 milliarder der ved pantsette ea sine eiendeler. https://defector.com/saudi-arabias-all-consuming-maw-devours-electronic-arts Sitat s if that top-line news isn't bad enough, the acquisition is a leveraged buyout, thanks to $20 billion from JPMorgan Chase. I am not a financial expert, but my understanding (thank you, Matt Levine!) is that the bank is loaning this unholy consortium the money to actually make the purchase, and then EA's assets are collateral toward the loan. In terms that the financially stupid (me) can understand, this means the Saudified EA will have to make enough money not just to satisfy the bottomless greed of its private equity overlords, but also to pay back the bank for its $20 billion loan. Historically, leveraged buyouts have been bad for everyone except the people deploying them; rest in peace, Toys 'R Us. Endret onsdag kl 09:24 av joandreas
Comma Chameleon Skrevet onsdag kl 12:55 Skrevet onsdag kl 12:55 martin1872 skrev (3 timer siden): Frimann_K skrev (På 29.9.2025 den 15.07): Da blir BF6 det siste spillet jeg kjøper derfra, hvertfall. At du i det heletatt vurderer å kjøpe BF6 er jo helt latterlig. Å støtte EA er jo helt patetisk. Ganske drøye ordvalg, for noe så simpelt som å kjøpe et spill fra en av verdens mest populære spillselskap (i salgstall og slikt, ikke omdømme så klart). Lurer på hvilke ord du har til overs for de som faktisk gjør noe latterlig og patetisk. Forhåndsbestilte BF6 etter å ha testet betaen og fant ut at det er et kanonbra spill de lager her. Vil støtte DICE i det de har laget, så jeg avbestiller ikke, men det blir nok ikke å kjøpe mer fra EA nei. Fordi jeg ikke ønsker å gi penger til slike land (og Trump-familien for så vidt) og da blir å stemme med lommeboka framover. Ikke fordi det er latterlig og patetisk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå