Gutensin Skrevet torsdag kl 06:02 Skrevet torsdag kl 06:02 Er det noen som synes det er litt opphissende med litt lekeslossing i senga eller utenom , som forspill til sex?
Gjest 620dc...b0c Skrevet torsdag kl 08:51 Skrevet torsdag kl 08:51 Ja, ikke noe som tenner meg mer enn når mannen tror han er sjef og klarer å holde meg nede, men så klarer jeg å sparke han ut av senga slik at han lander med rumpa først og får vondt i korsryggen. Da er humøret satt og gulvet blir varmt! Anonymous poster hash: 620dc...b0c
Gjest 502f9...d91 Skrevet torsdag kl 09:25 Skrevet torsdag kl 09:25 Litt, men bare litt. Det finnes enklere og mer effektive metoder. Anonymous poster hash: 502f9...d91
Gutensin Skrevet torsdag kl 09:29 Forfatter Skrevet torsdag kl 09:29 Gjest 502f9...d91 skrev (2 minutter siden): Litt, men bare litt. Det finnes enklere og mer effektive metoder. Anonymous poster hash: 502f9...d91 Hva tenker du på som " litt" da? Jeg tenker ikke på noe brutalt for egen del.
Gutensin Skrevet torsdag kl 22:50 Forfatter Skrevet torsdag kl 22:50 Hvis kvinnen presser vulva mot mannen i leken brytekamp, hvordan kjennes det for henne?
Griever Skrevet torsdag kl 23:23 Skrevet torsdag kl 23:23 (endret) Gutensin skrev (17 timer siden): Er det noen som synes det er litt opphissende med litt lekeslossing i senga eller utenom , som forspill til sex? Hell yeah. Jeg slår ho i eggstokken. A straight shot. Right to the babymaker. Endret torsdag kl 23:23 av Griever 2
Gutensin Skrevet fredag kl 05:33 Forfatter Skrevet fredag kl 05:33 Griever skrev (6 timer siden): Hell yeah. Jeg slår ho i eggstokken. A straight shot. Right to the babymaker. Det der høres ikke ut som noe lekeslossing for meg men kanskje det er det?
Griever Skrevet fredag kl 05:51 Skrevet fredag kl 05:51 Gutensin skrev (17 minutter siden): Det der høres ikke ut som noe lekeslossing for meg men kanskje det er det? Det er basert på et sitat fra Anchorman. 1
Gutensin Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden Altså-fin dame i tettsittende jeans eller tights, klemmer seg mot meg i leken brytekamp. Ute om sommeren gress som hun dytter ned i nakken min....
Griever Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden @GutensinSånn for å svare seriøst da, så har jeg aldri tenkt på lekeslåssing som noe sexy eller pirrende. Men jeg kan jo forstå at det kan være interessant for andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå