Fleskelars Skrevet 29. september Skrevet 29. september Espen Jansen skrev: Mange gode forslag her; har hatt gode opplevelser med både Twin Peaks og Game of Thrones. The Expanse skulle jeg gjerne sett, men de gangene jeg har fått ånden over meg er det bare de siste sesongene jeg finner på streaming. Hva slutten av Lost angår, er jeg i campen som mener det blant de beste episodene i hele serien. De ulike figurene som knytter bånd på kryss og tvers, sekvensene på øya, følelsene, den siste dialogen og det som skjer i kirken ... alt er helt enestående. I hvert fall hvis man, som jeg skriver i artikkelen, bryr seg mer om figurene enn mysteriene. Jeg kan se hvordan det kan bli litt svulstig og tåkete for noen, med litt for mange løse tråder, men det var aldri mulig å svare på alle spørsmål. Og på det tidspunktet i serien var det heller ikke det som var meningen. Alle sesongene av The Expanse er på amazon prime , koster 79kr måneden. 1
Espen Jansen Skrevet fredag kl 14:29 Skrevet fredag kl 14:29 Fleskelars skrev: Espen Jansen skrev: Mange gode forslag her; har hatt gode opplevelser med både Twin Peaks og Game of Thrones. The Expanse skulle jeg gjerne sett, men de gangene jeg har fått ånden over meg er det bare de siste sesongene jeg finner på streaming. Hva slutten av Lost angår, er jeg i campen som mener det blant de beste episodene i hele serien. De ulike figurene som knytter bånd på kryss og tvers, sekvensene på øya, følelsene, den siste dialogen og det som skjer i kirken ... alt er helt enestående. I hvert fall hvis man, som jeg skriver i artikkelen, bryr seg mer om figurene enn mysteriene. Jeg kan se hvordan det kan bli litt svulstig og tåkete for noen, med litt for mange løse tråder, men det var aldri mulig å svare på alle spørsmål. Og på det tidspunktet i serien var det heller ikke det som var meningen. Alle sesongene av The Expanse er på amazon prime , koster 79kr måneden. Se så. De forrige gangene jeg har sjekket har de bare hatt de siste sesongene – nice!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå