Spillredaksjonen Skrevet 10. september Skrevet 10. september Feil i ny Dune: Awakening-oppdatering skapte totalt kaos Les hele saken på Gamer.no»
Mr_xxxx Skrevet 10. september Skrevet 10. september Interessant valg av Funcom. Beholde eksisterende spillere, eller legge til rette for gratis helg for å få nye kunder og lansere første mikro-transaksjon etter planen? Her er det tydelig hva de velger. Det er bekymringsverdig for communitiet at de ikke flytter en av sikkert mange grep for å skaffe nye kunder og friske penger, når de vet om en slik feil situasjon. Folk har potensielt brukt 1000 timer på å bygge seg opp, og så blir økonomien ruinert. Javel det går vel over sier Funcom, jeg tror ikke det er så lett å svelge denne feilen for eksisterende spillere... men det er bare min antagelse.
Feenyx Skrevet 10. september Skrevet 10. september (endret) Tror det er 3 folk som bruker Auction House på vår server. Det er ingen økonomi å påvirke, alle skaffer det de selv trenger, for ingenting er egentlig spesielt vanskelig å få tak i om du har en halvtime å slå ihjel. Og det eneste du trenger endgame-ressurser fra Deep Desert til, er å gjøre andre Deep Desert-aktiviteter, som gir deg mer endgame-ressurser, som du så bruker til å gjøre Deep Desert-aktiviteter, som du så bruker til... Det er en veldig trist loop, men jeg gleder meg til å fortsette på campaign i det minste! Endret 10. september av Feenyx
Vorastra Skrevet 10. september Skrevet 10. september Dette er helt tullete. På PAX-serveren sto det over 100 folk og flyttet ut 2000 volum gull ti ganger – og det er bare for å nevne designs eller dust-infused plastanium. At økonomien skal stabilisere seg er bare tull. Ja, det vil den sikkert … men først om kanskje 2–3 år
Tåka Skrevet 15. september Skrevet 15. september Har lagt hele spillet på hylla er alt for mye bugs og ting der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå