Gå til innhold

Feil i ny Dune: Awakening-oppdatering skapte totalt kaos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Interessant valg av Funcom. Beholde eksisterende spillere, eller legge til rette for gratis helg for å få nye kunder og lansere første mikro-transaksjon etter planen? Her er det tydelig hva de velger. Det er bekymringsverdig for communitiet at de ikke flytter en av sikkert mange grep for å skaffe nye kunder og friske penger, når de vet om en slik feil situasjon. Folk har potensielt brukt 1000 timer på å bygge seg opp, og så blir økonomien ruinert. Javel det går vel over sier Funcom, jeg tror ikke det er så lett å svelge denne feilen for eksisterende spillere... men det er bare min antagelse.
Skrevet (endret)

Tror det er 3 folk som bruker Auction House på vår server.

Det er ingen økonomi å påvirke, alle skaffer det de selv trenger, for ingenting er egentlig spesielt vanskelig å få tak i om du har en halvtime å slå ihjel.

Og det eneste du trenger endgame-ressurser fra Deep Desert til, er å gjøre andre Deep Desert-aktiviteter, som gir deg mer endgame-ressurser, som du så bruker til å gjøre Deep Desert-aktiviteter, som du så bruker til...

Det er en veldig trist loop, men jeg gleder meg til å fortsette på campaign i det minste!

Endret av Feenyx
Skrevet
Dette er helt tullete. På PAX-serveren sto det over 100 folk og flyttet ut 2000 volum gull ti ganger – og det er bare for å nevne designs eller dust-infused plastanium. At økonomien skal stabilisere seg er bare tull. Ja, det vil den sikkert … men først om kanskje 2–3 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...