Spillredaksjonen Skrevet 9. september Skrevet 9. september – Outer Wilds endret meg som person For Vilja Stabell fra Trondheim er spill mer enn underholdning – det er opplevelser som kan prege et helt liv. Vi ba henne hente fram sine skjulte spillperler. Les hele saken på Gamer.no» 1
BakaBerg Skrevet 9. september Skrevet 9. september Når jeg hørte det fantes en VR mod til outer wilds, kjøpte jeg det omsider. Den er ganske fantastisk og ordner med motion controls. Problemet mitt var at outer wilds i VR trigget noe ekstremt fobisk i meg og jeg har aldri vært så redd eller hatt en uvelhetsfølelse. Nesten agorafobisk spesielt på en viss grønn planet i spillet. Jeg har gjort ferdig både re8, re7, re4 og walking dead og elsker vr, og skrekk. Men jeg kommer nok ikke til å gjøre ferdig outer wilds
Gringorilla Skrevet 10. september Skrevet 10. september Det lille jeg har fått spilt av Outer Wilds var helt fantastisk. Jeg ble dessverre avbrutt midtveis i det, og har nå, 2 år etterpå enda ikke fått startet det opp igjen. Til tross for at jeg VET det er bra, så er det noe ekstra vanskelig med å starte opp igjen et spill man vet man BØR starte om igjen fra starten. Har sikkert hundrevis av titler i backloggen som lider samme skjebne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå