ForTheImperium Skrevet fredag kl 08:18 Skrevet fredag kl 08:18 (endret) Å boikotte de totalt ser ikke ut å ha hjulpet kvinnene i det hele tatt. Vi bør revurdere forholdet med Taliban regimet. Leser at jordskjelvet har skapet en krise for kvinnene som har blitt rammet av katastrofen. De kan ikke gå uten mannlige verger eller bli tatt på. Siden det finnes nesten ingen kvinnelige leger, så får de ikke hjelp. La me si det først: Jeg kan ikke fordra Taliban og det tullet de holder på med. Men det finnes pressmiddler mot dem og det er penger. Hvis det lar seg gjøres, så er jeg sikkert på at de er villig til å gi slipp på noen av restriksjonene. Men først og fremst, så trenger kvinnene hjelp fra internasjonale nørdorganisasjoner som FN. Endret fredag kl 08:20 av ForTheImperium
rozon Skrevet fredag kl 08:26 Skrevet fredag kl 08:26 Dette skjer utenfor vårt nærområde. Ergo ingen bistand, ingen fordømming, ikke engang en tanke skal gå den veien. 3
VifteKopp Skrevet fredag kl 08:28 Skrevet fredag kl 08:28 Hvorfor skal Vesten bry seg om Afghanistan? 4
sedsberg Skrevet fredag kl 10:08 Skrevet fredag kl 10:08 1 hour ago, VifteKopp said: Hvorfor skal Vesten bry seg om Afghanistan? Fordi alt det gale i verden er vår feil?
ForTheImperium Skrevet mandag kl 12:00 Forfatter Skrevet mandag kl 12:00 TV2: Nekter å røre kvinner som trenger hjelp Men samtidig trenger Taliban hjelp fra verdensamfunnet. Jeg tror ved at internasjonale nødorganisasjoner etablerer seg i Afghanistan, så kan de få flinke afghanske kvinner som helsepersonell til å jobbe for dem. Det er noe jeg tror Taliban kan godta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå