Kynxx Skrevet torsdag kl 22:04 Skrevet torsdag kl 22:04 I dag fikk jeg et brev i posten der Telia Finance sier opp kundeforholdet. Begrunnelsen er at de skal slutte å tilby nedbetaling samtaler/kreditt. Jeg har per nå nedbetaling på en telefon og ei klokke. Disse skal jeg ifølge brevet betale som vanlig. Vel inne på nettsiden til OneCall ser jeg at man fra nå kan bruke Klarna til å betale med kreditt, mot 21.99% rente. Litt forskjell på det og 0% som Telia Finance har operert med. Litt synd egentlig, jeg har benyttet meg av mange muligheter til å sløse penger jeg ikke har hatt gjennom årene. Nå blir det slutt på den moroa 😅
BamseMums80 Skrevet torsdag kl 22:25 Skrevet torsdag kl 22:25 De sier opp avtalen,men sier du skal betale som normalt ihht avtale. Så du sier alt er som før. Bare at nye kunder ikke kan benytte seg av Telia Finance? Isåfall er jo dette i tråd med alt Telia driver med om dagen. De legger ned alt for å dekke over driftsresultatet som var dårligere en forventet. De har jo nedbemannet 90 årsverk,og lagt ned Svitsj programmet for nye kunder etc. Abonnementene blir jo også bare dyrere og dyrere. Telia er skakk kjørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå