Gå til innhold

Satt dato for James Bond-spillet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
aalto55 skrev:

Ser sjokkerende dårlig ut. Som en cover shooter fra rundt 2010. En slags verre oppfølger til hitman absolution i ny drakt.

Fort gjort å sammenligne med Hitman her ja, men la oss gi spillet en sjans, mye av spillmotorikken kan faktisk passe bra i James bond verden Å kunne velge forskjellig gadgets fra Q kan være morsom. Ulempen med tilnærmingen til Hitman kan gjøre at mange kommer til å spille dette som en stealth spill, håper spillet tvinger deg til mere åpne handlinger, dialogvalg, aktiv skyting osv.
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet

Blir gøy med nytt Hitman spill. Jeg mener "Hitman med hår" for dette var ene og alene Hitman,der han har fått seg bil lappen også. Aldri fått mindre James Bond vibber av et James Bond spill.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
BamseMums80 skrev:

Blir gøy med nytt Hitman spill. Jeg mener "Hitman med hår" for dette var ene og alene Hitman,der han har fått seg bil lappen også. Aldri fått mindre James Bond vibber av et James Bond spill.

Jepp. Har nøyaktig 0% James Bond feel. Her hadde de en mulighet, men jaja. Et spill til som gjør backloggen min glad.
  • Liker 1
Skrevet
kilik skrev (22 timer siden):

Selve konseptet er veldig opp min gate, men dette så skuffende svakt ut ja. Bil-sekvensene mangler helt fartsfølelse. 

Kilik? Til og med med samme avatar som fra spillegal-dagene? Snakker om blast from the past! 😄

Skrevet
3 hours ago, Griever said:

Kilik? Til og med med samme avatar som fra spillegal-dagene? Snakker om blast from the past! 😄

Holder koken fortsatt :)

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...