Spillredaksjonen Skrevet torsdag kl 06:44 Skrevet torsdag kl 06:44 Satt dato for James Bond-spillet IO viste over 30 minutter fra 007 First Light. Les hele saken på Gamer.no»
aalto55 Skrevet torsdag kl 07:47 Skrevet torsdag kl 07:47 Ser sjokkerende dårlig ut. Som en cover shooter fra rundt 2010. En slags verre oppfølger til hitman absolution i ny drakt.
Andres Skrevet torsdag kl 08:17 Skrevet torsdag kl 08:17 aalto55 skrev: Ser sjokkerende dårlig ut. Som en cover shooter fra rundt 2010. En slags verre oppfølger til hitman absolution i ny drakt. Fort gjort å sammenligne med Hitman her ja, men la oss gi spillet en sjans, mye av spillmotorikken kan faktisk passe bra i James bond verden Å kunne velge forskjellig gadgets fra Q kan være morsom. Ulempen med tilnærmingen til Hitman kan gjøre at mange kommer til å spille dette som en stealth spill, håper spillet tvinger deg til mere åpne handlinger, dialogvalg, aktiv skyting osv. 2
kilik Skrevet torsdag kl 10:30 Skrevet torsdag kl 10:30 Selve konseptet er veldig opp min gate, men dette så skuffende svakt ut ja. Bil-sekvensene mangler helt fartsfølelse. 1
BamseMums80 Skrevet torsdag kl 11:34 Skrevet torsdag kl 11:34 Blir gøy med nytt Hitman spill. Jeg mener "Hitman med hår" for dette var ene og alene Hitman,der han har fått seg bil lappen også. Aldri fått mindre James Bond vibber av et James Bond spill. 1 1
Duriello Skrevet torsdag kl 11:39 Skrevet torsdag kl 11:39 De har nå god tid til polish. Så kun frem til bilsekvensen, og frem til den, så virket det lovende.
Chaos_Niddhogg Skrevet torsdag kl 20:12 Skrevet torsdag kl 20:12 BamseMums80 skrev: Blir gøy med nytt Hitman spill. Jeg mener "Hitman med hår" for dette var ene og alene Hitman,der han har fått seg bil lappen også. Aldri fått mindre James Bond vibber av et James Bond spill. Jepp. Har nøyaktig 0% James Bond feel. Her hadde de en mulighet, men jaja. Et spill til som gjør backloggen min glad. 1
Griever Skrevet i går, 08:38 Skrevet i går, 08:38 kilik skrev (22 timer siden): Selve konseptet er veldig opp min gate, men dette så skuffende svakt ut ja. Bil-sekvensene mangler helt fartsfølelse. Kilik? Til og med med samme avatar som fra spillegal-dagene? Snakker om blast from the past! 😄
kilik Skrevet i går, 11:40 Skrevet i går, 11:40 3 hours ago, Griever said: Kilik? Til og med med samme avatar som fra spillegal-dagene? Snakker om blast from the past! 😄 Holder koken fortsatt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå