DukeNukem3d Skrevet lørdag kl 21:49 Skrevet lørdag kl 21:49 På dagtid har jeg en indre urolighet. Jobben går greit likevel, fordi det er bare å være hyggelig, serviceinnstilt og gjøre så godt man kan. Jeg trenger ikke akkurat tenke hardt for å gjennomføre. Men jeg har slitt i tidligere jobber husker jeg hvis jeg må være i samme lokale hele dagen. Blir rastløs osv. På kvelden og eventuelt hvis jeg sitter oppe om natten så er jeg I ZONEN. Jeg kan ha enormt fokus plutselig. Stor godfølelse. Hvis jeg leser til en prøve f.eks så kan jeg sitte fokusert i mange timer, mens på dagtid så har jeg problemer med å sitte selv i 10-15 minutter og lese. Folk sier dette er noe jeg bare innbiller meg, men jeg mener å ha sett dette over lang tid.
vidor Skrevet søndag kl 00:03 Skrevet søndag kl 00:03 Folk flest er seg selv lik. Hvis de ikke er godt kjent med seg selv og har gått litt i dybden så ser de veldig for seg selv i andre og angriper også seg selv i andre. For meg er det å ha massevis av folk rundt meg når jeg skal konsentrere meg bare slitsomt, og jeg kunne vært mye mer produktiv om jeg jobbet hjemmefra. Folk er forskjellige hvordan de arbeider mest optimalt, men det er lang fra alle arbeidsgivere som stoler på folk nok til å gjøre en god jobb. Du må bare gjøre det du kan for å ordne ting best mulig for deg selv. Det er stort sett ingen andre som kommer til å gjøre det for deg, selv om det finnes selskaper som periodevis omrokerer innen egen organisasjon for å optimalisere til fordel for seg selv og ansatte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå