sedsberg Skrevet lørdag kl 10:33 Skrevet lørdag kl 10:33 17 hours ago, Guest dd142...dd4 said: Dere er tafatte, aseksuelle, redde og uflidde. Det hjelper ikke å senke kravene for uattraktive damer velger heller å være enslige. Nei, dere har spilt dere ut av gamet rett og slett. Dumme som dere er. Anonymous poster hash: dd142...dd4 Ja, mange menn oppfører seg som om det er en menneskerett å få seg dame. Det som derimot er en menneskerett er å slippe å bli plaget, trakkasert og voldtatt av desperate, uattraktive menn.
Sebby Skrevet lørdag kl 10:39 Skrevet lørdag kl 10:39 «Har menn over 40 år som er evig singel null sjans i dagens datingsmarked?» Jo, så absolutt. Min søster traff tilsynelatende mannen i sitt liv ifjor, hun 40 år og han 48. De møttes faktisk på Tinder!
Shaolyzm Skrevet søndag kl 08:04 Skrevet søndag kl 08:04 Det har generellt blitt vanskeligere for menn i samfunnet og likestillingen har en lang vei å gå. Det har fpkusert mye på damer som er bra, men glemt menn på veien. Dette burde det jobbes mye med fremover . dette handler ikke om de på 40+ tho men de som har vokst opp i min generasjon på 90 tallet og til nå. synes denne tar opp problemene veldig godt. 1
Gjest 36350...665 Skrevet søndag kl 08:08 Skrevet søndag kl 08:08 Gjest da7e6...611 skrev (På 29.8.2025 den 18.30): Datingsappene virker helt håpløse. Jeg som mann i 40 årene har brukt det i over et halvt år og kun fått 2 ekte matcher. Anonymous poster hash: da7e6...611 Det er 89% menn på Tinder . Sier det for at du skal slippe å kaste bort tid . Det er mest sannsynlig ikke du som er problemet men kjønnsbalansen . Jeg vil at andre men også skal ha sjansen på å finne seg en familie. Så slutt med tinder, sjekk ut sider for utenlandske damer, der er det mange steder mye bedre kjønnsbalanse . Eller meld deg på dansekurs, matlagningskurs eller annet med mye damer på. Snakk , bli kjent og be de med ut. Anonymous poster hash: 36350...665
Gjest 45c61...389 Skrevet søndag kl 10:05 Skrevet søndag kl 10:05 On 8/29/2025 at 6:44 PM, Guest da7e6...611 said: Hvordan skal jeg klare å treffe damer da? Ønsker jo meg en kjæreste. Anonymous poster hash: da7e6...611 Slett appen og møt kvinner i det virkelige liv. Prøv også få deg flere venner som er menn. De kan introdusere deg til single kvinner som de kjenner. Anonymous poster hash: 45c61...389
Boing_80 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Jeg har ikke fulgt med på hele tråden så det kan hende at det jeg skriver allerede er dekket. Men jeg tror at vi som er i 40-årene med all sannsynlighet vet hva vi ønsker i et forhold og ikke lenger driver med umodent spill som er typisk i tenårene og tidlig voksenalder. Uansett hva man enn gjør så er det viktigste å ha avklart forholdet til seg selv. Jeg vil oppfordre spesielt menn (da det er en mann som opprettet tråden) til å finne ut hva akkurat du står for her i livet. Hva er verdiene dine, hva engasjerer du deg for og hvem vil du bli når du blir 50-60-70 år gammel. Du skjønner at partnere kommer og går, men du består. Klarer du å avklare forholdet ditt med deg selv så er du usårbar. Javisst innebærer kjærlighet å gjøre seg sårbar og det er ikke lett for de som har brent seg, opplevd mye avvisning osv. i løpet av livet. For en del innebærer det å komme seg ut av den verdenen Disney og Hollywood viser. Det er sikkert allerede sagt, men bli den beste versjonen av deg selv. Tren deg opp på fysisk styrke. Om målet er å imponere damene? Go for it! Er det å få markerte muskler fordi du ønsker det for deg selv? Gå for det! Gjør deg interessant. Les filosofi. Det er imponerende hva Aristoteles, Platon, Sokrates, Freud og Einstein hadde å si om det å leve og bli et menneske. Les bøker - pirr nysgjerrigheten din og du vil tenke at dette livet er for kort til å lære ting. I tillegg har du makten til å kaste deg av den karusellen som alle vil være med på fordi de ikke tør å gå sine egne veier. Du kan kaste deg av konsument markedet. Du kan slette Tinder og oppleve livet IRL. Bare en tur i skogen kan gjøre underverker for de kognitive evnene våre. Dagens mennesker er så avskåret fra naturen (men inkludert), men det er der vi finner freden og roen. Plustelig vil du oppdage hva livet egentlig er. Eller du kan fortsette å gjøre det alle gjør. Valget er ditt. Endret 7 timer siden av Boing_80 1
Boing_80 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Dette hadde vært kult da Ha slik selvtillit slik at dama rødmer og en leder an dansen. Synkroniserte bevegelser og rett og slett forførende fra begge sider. Ellers så er naturen ganske fascinerende: Endret 7 timer siden av Boing_80 1
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Ikke noe og sørge for at kvinnen ikke har makt over enn det er jo bare en fasade Endret 6 timer siden av Maskinfører
Peter Johansen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Igjennom historien har menn vært dominerende i arbeidslivet, og kvinnens rolle har vært husmor. Derfor har det vært naturlig for kvinner å finne seg en bedre utdannet mann, med høyere inntekt enn dem selv. Selv om vi nå har full likestilling med utdanning og arbeidsliv, så vil damer fremdeles helst ha en mer ressurssterk partner (hypergami). Da går ikke matematikken opp lengre, og det blir heller gjenbruk av skilte middelaldrende menn med 2-3 barn på slep, men med økonomiutdannelse, millionlønn, flott hus og dyr bil. Da ender man opp med mange ugifte og barnløse menn, som hadde greit fått seg kone og barn for noen tiår siden. Det at mange nå studerer til man nærmer seg 30 år, og utsetter å finne seg en ektefelle, i stedet for å gifte seg i tidlig 20-årene, forsterker denne trenden. Kvinners naturlige fordel på datingmarkedet blir kraftig forsterket på dating appene. For menn er sjansen for å finne en god partner større i den virkelige verden, enn på en app. Men det krever sosial kompetanse, selvtillit og en omgangskrets. På en app kan damene være super-kritiske, og velge ut den aller beste fra mange likes. Gjerne en aller annen urealistisk kjekkas, som ikke anser dem som kone/samboer-materiale. På den andre side må mannen gjerne kompromisse, fordi damene får mange flere likes og valgmuligheter. Mange menn kjenner nok på denne frustrasjonen. Endret 4 timer siden av Peter Johansen
BadCat Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Dating er veldig tidkrevende. Det kan være bedre å makse seg selv (kropp, karriere, kunskap, økonomi) og satse på tilfeldigheter. Altså at man møter sin partner uten å forsøke å møte en partner. Ikke looksmaxing nødvendigvis, men man bør i alle fall holde seg i form og vaske seg i ansiktet hver morgen og kveld. Hvis man skal bruke timevis hver dag på å prate med og sile kvinner, blir det ikke tid til stort annet. Jeg vil kalle det en dårlig strategi og dårlig tidsbruk. Endret 4 timer siden av BadCat 1
BadCat Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) 2 hours ago, Boing_80 said: Dette hadde vært kult da Ha slik selvtillit slik at dama rødmer og en leder an dansen. Synkroniserte bevegelser og rett og slett forførende fra begge sider. Hvis du trener dansesteg kommer det etter noen år med trening, minst 10+ damer bort hver lørdag. Jeg red den bølga i 15 år. Endret 4 timer siden av BadCat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå