Gå til innhold

Switch 2 kan bli enda dyrere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så saken her handler altså om prisen i USA?

Kan det nevnes i tittelen eller innledningen da, slik at det ikke føles så clickbait ut?

Skrevet
Iki skrev (7 timer siden):

Kan det nevnes i tittelen eller innledningen da, slik at det ikke føles så clickbait ut?

Hva med å lese artikkelen i stedet for bare overskrift og innledning?

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Meh. Lenge siden jeg synes Nintendo var relevant for meg selv. Liker et godt Mario spill fortsatt (primært 2D versjonene) men lenge siden jeg brydde meg om Zelda. Botw kom jeg aldri inn i. Synes det virker mega meh,men igjen - ender med 2D Zelda for min del. A Link to the past var mitt favorittspill på SNES. har uendelig mange timer i det. Links awakening er også veldig bra,og spilt gjennom Zelda 1 og 2 flere ganger,spesielt 1.

Kommer det noe retro fra Nintendo,så bruker jeg hoppe på hypen,mest pga nostalgi. Å det kan ha hendt jeg har lastet ned noe WII-U eller Switch spill for å prøve,men aldri fenget meg noe særlig. Er tydeligvis for gammel,eller bare mistet interessen for Nintendo. Nå priser de seg for høyt uansett til at jeg gidder bry meg. 

Skrevet
Iki skrev:

og potensiellt resten av verden verdensøkonomien får jo følger når den største økonomien bedriver selvskading

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...