Snowly Skrevet mandag kl 12:37 Skrevet mandag kl 12:37 Hei. Jeg vet ikke helt om det er den riktige plassen å spørre men er det noen som vet hvordan en skal få kontaktet EA support og få svar fra dem? Jeg skulle spille Battlefield 6 betaen på min ps5 pro og når jeg åpnet spillet får jeg bare at konto sikkerheten har utløpt og så en qr kode jeg må skanne men den sender meg bare til generell siden som er ikke nyttig i det hele tatt. Jeg fant siden ut at min psn konto er linket til en epost jeg ikke lengre har så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg fant et telefon nummer til Electronic Arts norge men da jeg ringte var det bare en dame som snakket engelsk og da jeg spurte om jeg var kommet til EA sa hun jeg må ha fått feil nummer enda jeg slo det riktige nummeret som sto oppført på EA sin side så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.
aklla Skrevet mandag kl 17:01 Skrevet mandag kl 17:01 Prøvd her https://help.ea.com/en/customer-care/ ? Vil tro de i hovedsak kun tar imot på nett, ikke på telefon..
Uderzo Skrevet mandag kl 17:16 Skrevet mandag kl 17:16 Open Beta er uansett over, så ingenting du får gjort med det nå uansett.
Snowly Skrevet mandag kl 17:20 Forfatter Skrevet mandag kl 17:20 Samme feilen skjer med Dead space (2023) også. Jeg har laget en sak på ea help men jeg lurer på hvor lang tid før de svarer eller om de hele tatt svarer. Jeg prøvde å velge Live chat på siden dems men live vinduet popper ikke opp så jeg vet ikke helt hvordan det skal gå til. Jeg prøvde med firefox,edge og chrome med samme resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå