Gå til innhold

Ny elbil i brann

Trulss

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 minutes ago, Trulss said:

Det er sant, og det er derfor jeg spurte her i formuet hvor det åpenbart er en interesse for temaet. Trolig får heller ingen andre ut informasjonen jeg etterspør for da ville det vel blitt gjort for lenge siden?

Du har ikkje prøvd, og konkluderer derfor med at det er hemmelig. Alternative grunner til at ingen har spurt er jo fordi det ikkje er så forbanna interessant som du trur. Altså seriøst. Bruk fire minutter på å skrive ein epost, og kom tilbake når du har fått svar!

11 minutes ago, Trulss said:

Jeg er nok ikke særskilt interessert, men stusser likevel over at det ikke er publisert en slik statiskk med litt mer detaljer.

Fordi folk som forstår statistikk veit at det ikkje er så himla interessant når antallet er så lite?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trulss skrev (15 minutter siden):

Jeg er nok ikke særskilt interessert, men stusser likevel over at det ikke er publisert en slik statiskk med litt mer detaljer.

Ikke særlig interessert i svaret, kun interessert i å problematisere rundt temaet? Sånn virker det i hvertfall.

• Liker 3
Skrevet
4 minutes ago, Hanhijnn said:

Ikke særlig interessert i svaret, kun interessert i å problematisere rundt temaet? Sånn virker det i hvertfall.

Ja, dette framstår som brønnpissing. Svaret er uinteressant, det er viktigare at det ikkje finst.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hanhijnn skrev (12 minutter siden):

barfoo skrev (7 minutter siden):

Ja, dette framstår som brønnpissing. Svaret er uinteressant, det er viktigare at det ikkje finst.

Rart at ingen klarer å hoste opp svaret jeg spør om i første post. De fleste bare kverrulerer - rart det der. Nå har det jo blitt noen sider med kverrulering allerede. Selvsagt er jeg interessert i svaret, kanskje noen besserwissere kan gi meg det så det kan bli slutt på kverruleringen?

Skrevet (endret)
1 minute ago, Trulss said:

Rart at ingen klarer å hoste opp svaret jeg spør om i første post. De fleste bare kverrulerer - rart det der. Nå har det jo blitt noen sider med kverrulering allerede. Selvsagt er jeg interessert i svaret, kanskje noen besserwissere kan gi meg det så det kan bli slutt på kverruleringen?

Dude, det er du som er nysjerrig. Du har fått e-postadressa. Kvifor i alle dager skal andre spørre for deg når du er den som vil ha svaret?

Å anklage andre for kverulering er faen meg projisering på høgt plan.

Endret av barfoo
  • Liker 3
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...