Gå til innhold

Lover større Battlefield 6-kart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok en ny runde Battlefield i kveld. Noen som vet om betaversjonen som ble lastet ned forrige gang fortsatt virker (med en oppdatering) eller må spillet lastes ned på nytt?

Skrevet (endret)

Litt rart med 4 kart i beta at de ikke har ett stort. Firestorm burde kanskje vært i stedet for et av by karta fra første beta.

Endret av barezell
Skrevet
Battlefield følelsen er tilbake, noe jeg setter pris på. Minner meg om BF3 og BF4. Det jeg ikke setter fullt så pris på at at spillet hardcrasher Xbox Series x min. Ikke bare det at jeg blir kastet ut til dashbordet men hele xboxen skrur seg av! I løpet av ca 3 timer spilling forrige helg crashet spillet xboxen ca 10 ganger.
Skrevet

Spillet oppdateres med en update.

De har ikke rettet noe av glitch som har dukket opp. Det kunne de jo prioritert.

Om du når rank 20 så stopper progresjonen.

Kuwait er nå i loopen, og det er gørr kjedelig lite kaos-map med noen bygninger.

De er færre nå som klarer 50:5 enn forrige uke, noe som kan tyde på at anti-cheat ai har begynt å lære. Det var over 320000 forsøk på cheating forrige helg. Alle med slike stats bør rapporteres slik at EA kan studere runden.

Jeg er ikke like ivrig på å spille denne helgen. Tar noen runder, men det er jo ikke gøy. På en runde ledet vi 300 ticks, men så snudde alt og vi tapte uten at man skjønner helt hvorfor. conquest på 20 minutter er litt snaut, savner runder som kan vare 30-45 minutter. Det bidrar også til at man må storme flag uten å tenke og satse på overlegen skytestyrke.

spawn - run - kill - die - repeat... det er ingen mental evne utover dette mønsteret om og om igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...