Drunkenvalley Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober (endret) Ein må nesten spørja, hvis han er villig til å bedra kona si, kvifor skulle han ikkje vera villig til å bedra deg? I det minste så skylde han kona mykje peng om det kjem ut, men ovenfor deg? Nei, du er gratis. Ingen forpliktelse her å finne. Endret 1. oktober av Drunkenvalley 2
Gjest f1885...ab3 Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Drunkenvalley skrev (Akkurat nå): Ein må nesten spørja, hvis han er villig til å bedra kona si, kvifor skulle han ikkje vera villig til å bedra deg? I det minste så skylde han kona mykje peng om det kjem ut, men ovenfor deg? Nei, du er gratis. Ingen forpliktelse her å finne. Sant 😔😔 Anonymous poster hash: f1885...ab3
Martelè Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Det er såfall helt klart hvem av dere som har makta her, haha
Gjest f1885...ab3 Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Martelè skrev (3 timer siden): Det er såfall helt klart hvem av dere som har makta her, haha Og det er morsomt? Anonymous poster hash: f1885...ab3
Martelè Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Gjest f1885...ab3 skrev (1 time siden): Og det er morsomt? Anonymous poster hash: f1885...ab3 Jeg synes det 😁
Gjest f1885...ab3 Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Martelè skrev (På 1.10.2025 den 23.11): Jeg synes det 😁 Du fryder deg over andres "ulykke" Det er spesielt. Karma is a bitch Anonymous poster hash: f1885...ab3
Drunkenvalley Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Altså... var det nytt for deg at han var gift når dykk byrja forholdet?
Gjest f1885...ab3 Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Drunkenvalley skrev (På 5.10.2025 den 0.28): Altså... var det nytt for deg at han var gift når dykk byrja forholdet? Ja Anonymous poster hash: f1885...ab3
Gjest f1885...ab3 Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober Hi her igjen. Hva i alle dager... nå spør han meg om vi skal få barn sammen! Anonymous poster hash: f1885...ab3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå