Spillredaksjonen Skrevet i går, 06:18 Skrevet i går, 06:18 Bioshock 4-utviklingen skal ha støtt på trøbbel Les hele saken på Gamer.no»
JornHansen Skrevet i går, 09:09 Skrevet i går, 09:09 Vi trengte egentlig ikke mer enn Bioshock 1 og 2. Infinite var småkjedelig da det var evige turer rundt disse monorail banene. Det er så ekstremt mange talentløse studiosjefer nå som bare ser på tall og tror oppfølgere er veien til suksess.
Last natty Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Første jeg tenkte når jeg leste prosjektet var gått shite : ah de har sikkert ansatt en woke i leder poisisjonen. Så jeg googlet Kelley gilmore. Og fikk bekreftet at jeg hadde rett. 2
BadCat Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Mangfold og spill går ikke sammen. Verden gikk av hengslene i 2014. Endret 18 timer siden av BadCat
Kakkelfant Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 1 hour ago, Last natty said: Første jeg tenkte når jeg leste prosjektet var gått shite : ah de har sikkert ansatt en woke i leder poisisjonen. Så jeg googlet Kelley gilmore. Og fikk bekreftet at jeg hadde rett. Heldigvis er det en utdøende greie, natulig utvelgelse ser ut til å knekke disse utviklerne ganske effektivt.
Duriello Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden JornHansen skrev (6 timer siden): Vi trengte egentlig ikke mer enn Bioshock 1 og 2. Infinite var småkjedelig da det var evige turer rundt disse monorail banene. Infinite hadde ikke trengt å hete Bioshock i det hele tatt. Jeg likte det spillet da, dog tror noe av grunnen er easter eggsa. 😅 Story var så-så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå