Gå til innhold

Bruker Death Stranding til å lure alderssjekk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette var faktisk litt morsomt. Viser og hvor kreative folk kan bli når "tvunget" til det 🤭

Men det er jo helt sykt hva som skjer i Storbritannia for tiden.

Endret av Chaos_Niddhogg
  • Liker 2
Skrevet
magne.moe skrev (25 minutter siden):

Hvem var naive nok til å tro at dette systemet ikke kunne knekkes enkelt?

Eller at det ville komme en app for det, her en funksjon i tet spill.

Ikke bare det. Det kommer nok om ikke så lenge enorme mengder tilbakemeldinger om skamming, da folk må oppgi personalia, og da blir lurt trill rundt og oppgir slikt til kriminelle.

Slikt kommer nok hit også etter hvert

Skrevet

Sidan Discord lover at bilda blir sletta etter verifisering så betyr vel det at det er risikofritt for ein voksen person å hjelpe mindreårige i å få tilgang sidan bevisa blir sletta?
Det er sjølvsagt berre tull at det ikkje er fare for at personsensitive data kjem på avvege, eg tviler sterkt på at Discord sletter alle bevis umiddelbart etter verifisering, eg er heilt sikker på at bilda forblir lagra i alle fall i nokre dagar nettopp for at Discord skal kunne manuelt verifisere kontoar. Til dømes vil nok bilder frå Death Standing fort bli lagt til i databasen over ansikt som ikkje blir akseptert. Eg er rimeleg sikker på at Discord frå før har lagt inn ei sperre på diverse kjendisar også, å finne nærbilde av ein skodespelar med ulike ansiktsutrykk er ikkje akkurat vanskeleg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...