Gjest 54189...6eb Skrevet fredag kl 05:58 Skrevet fredag kl 05:58 loko1 skrev (14 timer siden): Byggforsikringen skal dekke ubeboelig bolig. Fikk dekket tilsvarende normal utleiepris når vår bolig måtte vaskes ned etter ar pulverapparat ble tømt. Fikk da 7/31 dagers månedsleie dekt. Takk. Men vi fikk ikke noe alternativ og han var ikke velvillig til å tilby dette. Forhåpentligvis så er håndverker ferdig i dag. Huseier har dog kastet skyvedørsgarderoben ut og har ikke tenkt å sette opp ny. Så vi står uten lagring til klær. Dette vet jeg ikke om vi kommer noen vei med selv om det var en del av grunnen til at vi leide. Vi ønsket selvsagt oppbevaring. Selv om vi har stilt spørsmål til denne saken og hans krav til penger fra oss uten dokumentasjon, i tillegg sluppet de inn når han ikke har varslet i god tid, så ble enden på visa at han kastet oss ut. Sendte indirekte melding i går om at det var det han ønsket. Vi har hatt stabilt leieforhold i mange år, og funnet oss i mye. Blant annet skadedyr han ikke har utbedret (maur/insekter i vinduskarmen over hele huset) +++ Anonymous poster hash: 54189...6eb
Gjest 54189...6eb Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden SpecialForce skrev (På 28.7.2025 den 16.58): Jeg foreslår at du leser det som jeg skriver. Situasjonen startet med manglende kommunikasjon. Det som skjedde videre er en blanding av uaktsomhet som henger sammen med barns utvikling og erfaring. Foreldrene hadde garantert tatt en prat med barna om vannet ikke var på plass, eller sørget for et annet oppholdssted. Selvfølgelig har man da et visst ansvar i situasjonen når den utløsende faktoren er at man gjør inngrep i en av de faktorene som avgjør om et hus defineres som beboelig. Men du har vel ikke vann i springen kanskje? Påvirker det din evne til å reflektere over konsekvensene av å endre bostedets karakteristikker? Det er ikke mye forlangt med en SMS eller en telefon når man stenger vannet. Også i nødstilfeller. Det er ikke den telefonen som gjør at huset må kondemneres, ved vannskade. Da er det allerede gått for langt. Sånn bortsett fra at vi fikk skylda helt og holdent alene her og krav om betaling. Anonymous poster hash: 54189...6eb
nomore Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Personlig hadde jeg tenkt at jeg ville funnet et annet sted å bo.
Gjest 54189...6eb Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden nomore skrev (13 timer siden): Personlig hadde jeg tenkt at jeg ville funnet et annet sted å bo. Joda, det har vi tenkt på lenge. Men føles ikke riktig når det blir gjort på denne måten. Anonymous poster hash: 54189...6eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå