Spillredaksjonen Skrevet i går, 05:00 Skrevet i går, 05:00 Mistet 82 prosent av spillerne på to måneder <em>Elden Ring Nightreign</em> har på kort tid gått fra en braksuksess til å miste over 80 prosent av spillerne på Steam, men neste ukes store oppdatering kan gi FromSoftwares flerspillereventyr et sårt tiltrengt comeback. Les hele saken på Gamer.no»
Iki Skrevet i går, 05:13 Skrevet i går, 05:13 Helt klart karakter designet som er problemet. Ingen som har lyst til å spille stygge karakterer som recluse eller Duchess. /S Vil tro det er manglende innhold som er problemet her. Etter å ha blitt vant til spillet så er det liten variasjon mellom hver runde, og det blir fort ensformig. Man finner en optimal strategi, og så er det bare denne samme om og om igjen.
BakaBerg Skrevet i går, 08:30 Skrevet i går, 08:30 LampeLars94 skrev (15 minutter siden): Det er jo ikke gøy. Rett og slett. Helt uenig. Jeg har nå 100 timer i nightreign, og logger inn iallefall en gang i uka og tar et run. Skulle ikke kjøpe det engang da jeg ikke liker roguelikes. De har lagt til everdark bossene og et eget rewardsystem som er kjempemoro. Jeg har fått mye mer valuta for pengene her enn mange andre spill 1
Vokteren Skrevet i går, 08:31 Skrevet i går, 08:31 Spillredaksjonen skrev (3 timer siden): Mistet 82 prosent av spillerne på to måneder <em>Elden Ring Nightreign</em> har på kort tid gått fra en braksuksess til å miste over 80 prosent av spillerne på Steam, men neste ukes store oppdatering kan gi FromSoftwares flerspillereventyr et sårt tiltrengt comeback. Les hele saken på Gamer.no» Sier vel bare litt om hvor kortvarig og usunn gaming-verdenen er. Ikke merkelig at mange unge sliter med psykisk uhelse når de bruker mye tid og energi på en så tanketom, hjerne-stressende og nedbrytende hobby 1
Bananababb Skrevet i går, 10:14 Skrevet i går, 10:14 Kan ikke se at dette er noe annet enn helt naturlig. Jeg nærmer meg 100 timer og hatet det de første 10-15. Det er en veldig bratt læringskurve, men når man kommer over den blir spillet kjempegøy. Når det er sagt så har jeg nå tatt alt av bosser inkludert de nye vanskeligere typene og i tillegg fullført platinum trophy. Da er det ikke veldig mye å gjøre frem til de kommer med DLC. 1 1
Gunfreak Skrevet i går, 10:50 Skrevet i går, 10:50 Det er jo først og fremst et singeplayer spill, hva forventer man? 2 1
Iki Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Gunfreak skrev (20 timer siden): Det er jo først og fremst et singeplayer spill, hva forventer man? Dette er ikke elden ring. Dette er nightreign. Altså 3 spiller spillet.
Crazning Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Vokteren skrev: Spillredaksjonen skrev (3 timer siden): Mistet 82 prosent av spillerne på to måneder <em>Elden Ring Nightreign</em> har på kort tid gått fra en braksuksess til å miste over 80 prosent av spillerne på Steam, men neste ukes store oppdatering kan gi FromSoftwares flerspillereventyr et sårt tiltrengt comeback. Les hele saken på Gamer.no» Sier vel bare litt om hvor kortvarig og usunn gaming-verdenen er. Ikke merkelig at mange unge sliter med psykisk uhelse når de bruker mye tid og energi på en så tanketom, hjerne-stressende og nedbrytende hobby Jeg ville vært mer bekymret for barna som har 10 timer skjermtid på telefonen, fremfor unge vokse/voksne som spiller på pc/konsoll hjemme
chroy Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Vokteren skrev: Spillredaksjonen skrev (3 timer siden): Mistet 82 prosent av spillerne på to måneder <em>Elden Ring Nightreign</em> har på kort tid gått fra en braksuksess til å miste over 80 prosent av spillerne på Steam, men neste ukes store oppdatering kan gi FromSoftwares flerspillereventyr et sårt tiltrengt comeback. Les hele saken på Gamer.no» Sier vel bare litt om hvor kortvarig og usunn gaming-verdenen er. Ikke merkelig at mange unge sliter med psykisk uhelse når de bruker mye tid og energi på en så tanketom, hjerne-stressende og nedbrytende hobby Perfekt eksempel på Confirmation bias. Ta en fakta som at unge sliter med psykisk uhelse og sammenhenge det med dine personlige meninger om gaming. Ikke bra, ikke bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå