Spillredaksjonen Skrevet lørdag kl 11:00 Skrevet lørdag kl 11:00 9 millioner spillere Tre måneder etter lansering har <em>The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered</em> passert ni millioner spillere. Les hele saken på Gamer.no» 1
Chaos_Niddhogg Skrevet lørdag kl 12:22 Skrevet lørdag kl 12:22 Quote Dette må ikke forvekles med ni millioner salg Forsiktig nå, Gamer.no!!!
Enceladus Skrevet lørdag kl 14:43 Skrevet lørdag kl 14:43 Beklager avsporingen; men er det bare meg som irriterer meg over at spillets navn ofte ikke nevnes i overskriftene på forsiden? Hva er egentlig grunnen til dette? Er det noe click-bait opplegg for å friste flere til å klikke inn på artikkelen? I mitt tilfelle har det i så fall omvendt virkning, jeg klikker meg som regel ikke inn på slike artikler. Men mulig dere har noe slags statistikk fra markedsføring som tilsier at folk flest gjør det? Synes gamer.no bør slutte med dette tullet. 1 1
Eddie_Peddie Skrevet lørdag kl 18:26 Skrevet lørdag kl 18:26 Hvis de bare kunne fikset at det blir totalt ødelagt av kontinuerlige kræsj så snart man har spilt en god del timer, så hadde det vært kanon. Akkurat nå er det ubrukelig da det kræsjer hver femte minutt på shivering isles.
magne.moe Skrevet lørdag kl 23:44 Skrevet lørdag kl 23:44 Jeg startet opp gamle Oblivion jeg hadde på en disk. Måtte reistalere men alle mods virket. Hadde glemt hvor morsom spell crafting var. Husker jeg fikk problemer med mage guild testing spells.
MysticoN Skrevet i går, 00:00 Skrevet i går, 00:00 Enceladus skrev: Beklager avsporingen; men er det bare meg som irriterer meg over at spillets navn ofte ikke nevnes i overskriftene på forsiden? Hva er egentlig grunnen til dette? Er det noe click-bait opplegg for å friste flere til å klikke inn på artikkelen? I mitt tilfelle har det i så fall omvendt virkning, jeg klikker meg som regel ikke inn på slike artikler. Men mulig dere har noe slags statistikk fra markedsføring som tilsier at folk flest gjør det? Synes gamer.no bør slutte med dette tullet. Helt enig og stiller meg bak dette "ønsket"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå