Gå til innhold

9 millioner spillere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager avsporingen; men er det bare meg som irriterer meg over at spillets navn ofte ikke nevnes i overskriftene på forsiden? 

Hva er egentlig grunnen til dette?

Er det noe click-bait opplegg for å friste flere til å klikke inn på artikkelen? I mitt tilfelle har det i så fall omvendt virkning, jeg klikker meg som regel ikke inn på slike artikler. Men mulig dere har noe slags statistikk fra markedsføring som tilsier at folk flest gjør det?

Synes gamer.no bør slutte med dette tullet.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Hvis de bare kunne fikset at det blir totalt ødelagt av kontinuerlige kræsj så snart man har spilt en god del timer, så hadde det vært kanon. Akkurat nå er det ubrukelig da det kræsjer hver femte minutt på shivering isles.
Skrevet

Jeg startet opp gamle Oblivion jeg hadde på en disk. Måtte reistalere men alle mods virket.

Hadde glemt hvor morsom spell crafting var.

Husker jeg fikk problemer med mage guild testing spells.

Skrevet
Enceladus skrev:

Beklager avsporingen; men er det bare meg som irriterer meg over at spillets navn ofte ikke nevnes i overskriftene på forsiden? 

Hva er egentlig grunnen til dette?

Er det noe click-bait opplegg for å friste flere til å klikke inn på artikkelen? I mitt tilfelle har det i så fall omvendt virkning, jeg klikker meg som regel ikke inn på slike artikler. Men mulig dere har noe slags statistikk fra markedsføring som tilsier at folk flest gjør det?

Synes gamer.no bør slutte med dette tullet.

Helt enig og stiller meg bak dette "ønsket"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...