Spillredaksjonen Skrevet fredag kl 04:04 Skrevet fredag kl 04:04 Se Johnny Cage i aksjon i den første traileren for Mortal Kombat 2 Les hele saken på Gamer.no»
Comma Chameleon Skrevet fredag kl 15:06 Skrevet fredag kl 15:06 Dette ser akkurat så cheesy ut som jeg forventet. Lite forhold til Mortal Kombat, kun spilt noen timer her og der, men ser ut som den fanger essensen av spillet godt! Og Karl Urban kan man alltids stole på. Skal sees når den kommer på streaming! 1
MrLuni Skrevet fredag kl 15:08 Skrevet fredag kl 15:08 LampeLars94 skrev: Fyyyyy faen det så dårlig ut Såg jo ut som jævli bra popcorn film da ;D 1
MrLuni Skrevet fredag kl 15:09 Skrevet fredag kl 15:09 Forrige filmen ble jo totalt bært av "Cane" som døde. Håper Cage bærer filmen nå. 1
Markiii Skrevet lørdag kl 14:38 Skrevet lørdag kl 14:38 (endret) Jeg skjønner ikke konseptet. De får folk til å frivillig delta i en slags Squid Game-aktig turnering der vinneren overlever og alle andre dør? Hvorfor skulle Cage gidde å bli med på det? Endret lørdag kl 14:39 av Markiii
Rogshit Skrevet lørdag kl 19:13 Skrevet lørdag kl 19:13 Markiii skrev: Jeg skjønner ikke konseptet. De får folk til å frivillig delta i en slags Squid Game-aktig turnering der vinneren overlever og alle andre dør? Hvorfor skulle Cage gidde å bli med på det? Jeg tror det er konseptet underholdning du ikke skjønner 1
BadCat Skrevet lørdag kl 19:32 Skrevet lørdag kl 19:32 Den forrige var svært underholdende. Det kan bli mer enn greit med en runde til. 1
Markiii Skrevet lørdag kl 21:34 Skrevet lørdag kl 21:34 Rogshit skrev (2 timer siden): Markiii skrev (6 timer siden): Jeg skjønner ikke konseptet. De får folk til å frivillig delta i en slags Squid Game-aktig turnering der vinneren overlever og alle andre dør? Hvorfor skulle Cage gidde å bli med på det? Jeg tror det er konseptet underholdning du ikke skjønner Konseptet i selve filmen. Altså hvordan historien henger sammen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå