Spillredaksjonen Skrevet i går, 07:19 Skrevet i går, 07:19 Neste sesong med The Last of Us kommer i 2027 HBO-sjefen er ikke bekymret for fortsettelsen uten Neil Druckmann. Les hele saken på Gamer.no»
Zeph Skrevet i går, 10:54 Skrevet i går, 10:54 2-3 år mellom kvar sesong er vel normalen i desse dagar på større serier og ikkje anna enn venta? Det store spørsmålet er om det blir to eller tre sesongar. Det var snakk om å dele resten av TLOU2 i to sesongar, men mtp. ei noko lunken mottaking av sesong to så kanskje dei ikkje tar sjansen på to sesongar til.
Mumitrollet1337 Skrevet i går, 13:10 Skrevet i går, 13:10 (endret) Folk må vel få nok av woke på et punkt? «I’m gonna be a dad…» Endret i går, 13:11 av Mumitrollet1337 4
Zeph Skrevet i går, 15:43 Skrevet i går, 15:43 Eg har i alle fall fått nok av alle som klager på woke. 7 2
disk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden On 7/17/2025 at 3:10 PM, Mumitrollet1337 said: Folk må vel få nok av woke på et punkt? «I’m gonna be a dad…» Fy faen så malplassert det føltes når hun sa det, sesong 2 var et sinnsykt mageplask, sesong 3 får ikke meg som seer med mindre folk priser den til himmels etter at de har fått til et mirakel. Om det er woke eller ei, eg har meldt meg ut av det for lengst, men eg tror vi kan enes om at sesong 2 var et makkverk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå