Spillredaksjonen Skrevet torsdag kl 04:28 Skrevet torsdag kl 04:28 EA Sports FC 26 fikk dato og trailer EA lover haugevis av forbedringer. Les hele saken på Gamer.no»
phraze Skrevet torsdag kl 10:32 Skrevet torsdag kl 10:32 For første gang på over 10 år så ser jeg frem til et nytt "Fifa". Jeg har ikke kjøpt Fifa på en del år nå, men mulig jeg går på en smell i år gitt.
Anfieldtheplacetobe Skrevet torsdag kl 11:59 Skrevet torsdag kl 11:59 phraze skrev: For første gang på over 10 år så ser jeg frem til et nytt "Fifa". Jeg har ikke kjøpt Fifa på en del år nå, men mulig jeg går på en smell i år gitt. Tenkte akkurat det samme! Tror forrige jeg spilte ordentlig var 2014 ish. Ultimate kommer jeg ikke til å røre eller legge en kr i, men etter sommeren overgangsvindu til LFC må jeg spille med Wirtz og gutta! R.I.P Jota
cocos Skrevet torsdag kl 14:33 Skrevet torsdag kl 14:33 Er EA nervøs for hva 2k (Er vel de som skal lage det nå?) kommer med når de offentliggjør FIFA?
barezell Skrevet torsdag kl 18:41 Skrevet torsdag kl 18:41 Synes FIFA/FC spillene bare har blitt dårligere og dårligere med fc25 som absolutte bunnpunkt. Aldri spilt et FIFA/FC så lite. Får håpe dette bringer litt magi tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå