Gå til innhold

Gjenger fra nord-afrika og midtøsten terroriserer nå tilfeldige europeere i Spania, Frankrike og Uk. Ingen pressedekning i europa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor forbigås dette i fullstendig stillhet? Hvor lenge til vi ser det samme her hjemme?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er gangen i eller fasene i "mangfoldighetsrevolusjonen" (skrevet for ti år siden, med glimt i øyet, hadde dessverre helt rett):

1. "Slapp av, de drar snart hjem igjen! Folk må da få lov å komme på besøk?"

2. "Slapp av, de vil selvfølgelig bli assimilert. Om noen år vil den eneste forskjellen på dem og oss være at de er litt brunere. Dessuten innfører vi innvandringsstopp!"

3. "Slapp av, de vil selvfølgelig bli godt integrert. Ja, det stemmer at de ikke er blitt assimilert, men assimilasjon er uansett et overgrep. Ville det være rimelig å be nordmenn som blir amerikanere slutte å feire 17. mai?"

4. "Ro dere ned, det er bare bra at de ikke er blitt integrert, for ingenting er bedre enn kulturelt mangfold. Faktisk er mangfold noe av det fineste et menneske kan oppleve i dette livet. Dessuten finnes det mange typer og grader av integrering, og forestillingen om nasjonen ”Norge” er uansett basert på en fiksjon, og det er da ikke rimelig å be noen om å integrere seg i en løgn?"

5. "Ikke finn på noe dumt nå, det er bare bra at vi snart blir en minoritet. Da kan vi endelig begynne å sone vår hvite, europeiske skyld."

Sic transit gloria mundi.

For en god del år siden, i en annen del av landet enn den jeg nå befinner meg i, våget jeg meg på å skrive et par ganske moderate og forsiktig formulerte leserinnlegg med reflektert kritikk av ideer som mangfold og multikulturalisme, som den gang var nokså nye konsepter her i Norge. Jeg ble snart kalt både det ene og det andre, og flere jeg trodde jeg kjente gav plutselig blaffen i hvem de visste, eller burde ha visst, at jeg egentlig var, og begynte å surmule, og sluttet å hilse. I dag er det aktuelle området, som før var svært rolig og fredelig, et av de mest belastede i landet hva innbrudd, uprovosert vold og annen alvorlig kriminalitet angår. Men fortsatt yrer det av folk der som bare ikke vil innrømme hva årsaken er, og at de kanskje tok litt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...