DJViking Skrevet onsdag kl 12:09 Skrevet onsdag kl 12:09 Jeg likte veldig godt Game of Thrones. Min favoritt var Jon Snow og Daenerys Targaryen. Heldigvis var det ikke disse som døde tidlig i serien som så mange andre. Min andre favoritt var Arya. Jeg ble dypt skuffet over siste sesong (sesong 8). Det var ikke den slutten jeg hadde sett for meg. Forfatteren av bokserien sier også at slutten i boka vil bli annerledes. Det jeg ikke likte med slutten i sesong 8: Daenerys ble gal Jon "måtte" drepe Daenerys Bran ble konge Jon ble dømt tilbake til Knighs Watch Det var egentlig det siste punktet jeg likte minst. Jon som egentlig var Targaryen hadde legitim rett på tronen. At Bran skulle bli konge hadde jeg aldri sett for meg, med tanke på at han var blitt The Three Eyed Raven. Han sa tidligere "I can never be Lord of anything. I’m not Bran Stark. Jeg har sett Game of Thrones mange ganger, men denne dype skuffelsen av siste sesong ødela all interesse av å se serien på nytt igjen. I dag fikk jeg en liten lyst tilbake å se serien, men da vil jeg nok trolig stoppe litt utti sesong 8. Nå ser jeg også at det skal lages flere nye serier i GoT universet. House of The Dragon (nå i sesong 2) A Knight of the Seven Kingdoms Aegon's Conquest The Sea Snake /Nine Voyages Ten Thousand Ships Det var også ryktet en film om Jon Snow, men den er lagt på hylla https://ew.com/tv/game-of-thrones-every-spinoff-in-development/ Hva synes dere om Game of Thrones, og hvordan den sluttet? Hvilken karakter(er) er deres favoritt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå