Gå til innhold

Anfi del mar - antall gjester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familiemedlem har leid en leilighet for 4-personer. 
Hun har da ikke tenkt på at et av barna går som voksen (6år gammel). Vi blir derfor et menneske for mye ihht vilkår. Hun er redd for å være ærlig om dette, og at hotellet da skal sette seg på bakbena, og vi vil da slite mtp rom. Andre med erfaring? Tenker det er uproblematisk, og bare være ærlige på det. Vi har sengeplasser nok, og det er ikke noe frokost inkludert i oppholdet. Tanker? Jeg har sendt mail til hotellet, foreløpig anonym. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Salvesen. skrev (8 minutter siden):

Worst case kaster de dere ut også sliter dere med å finne overnatting. Best case finner dere noe langt dyrere.

Gi beskjed og betal kostnadene 

Anfi er timeshare. Så får ikke enkelt oppgradert. Så vidt jeg forstår er leiligheten leid fra noen som kan framleie(eier en andel og rett til å bruke rommet x-uker per år). Hadde vi enkelt kunne oppgradert hadde vi gjort det. 

Endret av iblazeqt
Skrevet
iblazeqt skrev (3 minutter siden):

Anfi er timeshare. Så får ikke enkelt oppgradert. Så vidt jeg forstår er leiligheten leid fra noen som kan framleie(eier en andel og rett til å bruke rommet x-uker per år). Hadde vi enkelt kunne oppgradert hadde vi gjort det. 

Om dere bare gir beskjed så finner en nok en fin løsning. 

• Liker 1
Skrevet
Salvesen. skrev (1 minutt siden):

Om dere bare gir beskjed så finner en nok en fin løsning. 

Jeg er enig med deg. Derfor mail har blitt sendt. Får se hva de sier 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...