Krig og fred Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Noen på Reddit la ut dette Det hadde vært interessant å se tilsvarende for Egmont sine forum. Både her og på KG er det brukere som både går og kvekker som russisk desinformasjon. 1
BadCat Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli (endret) Nå må man ikke bli paranoid. Det kan finnes norsk-russere uten skummel agenda. Her er market reach for ett av mine prosjekter. Kun 0,3% fra Norge. Kanskje like greit siden det ikke finnes mennesker her. Folk i hopetall som sitter i verdens mest folkerike land og humrer av ei skallet brilleape av et fleskberg fra Norge. Endret 7. juli av BadCat
Krig og fred Skrevet 10. juli Forfatter Skrevet 10. juli (endret) Norsk-russere som poster fra Russland, den var ny, og som utgjør en større andel enn svensker. Putinister finnes over alt, tydeligvis. Endret 10. juli av Krig og fred
Forumansvarlig Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli Jeg har ikken nøyaktige tall slik som her, men sist jeg sjekker er vel omtrent 95% av brukerne på forumet fra Norge, deretter noen % fra USA, så Danmark/Sverige og resten er fordelt på flere land da det er så få at det ikke spesifiseres. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå