dan83 Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Hvis jeg har forstått rett, så er dette en ganske enkel jobb for et verksted og et lokalt verksted vill mest sannsynlig gjøre en like god jobb som Toyota, men bare til litt lavere pris? Måtte skifte i dag(trodde de skulle vare lengere) og måtte bruke lokale verkstedet, da jeg egentlig ikke har råd og Toyota har lang ventetid. Blitt mye bilutgifter i det siste, typisk at alt kommer samtidig😅
sedsberg Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Bremser er rutinejobb for alle verksteder. Skal ikke være noe problem med uavhengige verksteder. 1
Hanhijnn Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli dan83 skrev (5 minutter siden): Hvis jeg har forstått rett, så er dette en ganske enkel jobb for et verksted og et lokalt verksted vill mest sannsynlig gjøre en like god jobb som Toyota, men bare til litt lavere pris? JA! Bare tull å bruke merkeverksted på noe så enkelt som dette. Egentlig så greier du det helt fint selv, hvis du har litt basisredskap og en plass å stå (helst garasje). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå