Donkey Kong Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Rdr2 har ikke mistet popularitet siste årene, og det kan fremstå som at Rockstar angrer på at støtten til online-modusen ble avbrutt. Det skal nå komme nye oppdrag, og det ryktes at en nyversjon av spillet er på trappene. Spennende nyheter. Skal bli gøy å ta på cowboy-skoene igjen.
Wheeljack Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Irriterer meg virkelig at sånne ting som Story-mode DLC eller noe som helst slags oppdateringer til story-mode så og si er en saga blott. Jeg har (fordelt på to platformer) hundrevis av timer i RDR2. Bare halvannen av dem er online... Forstår det jo fra et utgift-vs-profit-synspunkt. Hvorfor i huleste bruke enormt med tid og ressurser på noe som kun genererer en brøkdel av inntekten et par timers innsats for å lage Shark Cards vil gi?
Donkey Kong Skrevet 3. juli Forfatter Skrevet 3. juli Kunne ikke vært mer enig. Kostnadene blir nok for store om de skal legge til story-dlc (skuespillere må hentes inn igjen, motion capture, mange ansatte med ekspertise osv.) De ressursene blir benyttet bedre hvis de utvikler et helt nytt spill. Men jeg tror RDR2 fortsatt selger bra, og bidrar til at Rockstar fortsatt vil prioritere singleplayer-spill.
Gunfreak Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Online er jo bare et crackhouse for mikrotransaksjoner, lette penger for Rockstar, historie drevet sak krever nytt manus, nye områder kanskje, betaling til voice actors. My lettere å bare lage en ny skin til noe og ta penger for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå