Spillredaksjonen Skrevet i går, 16:58 Skrevet i går, 16:58 Gjør andre spillere til ormemat Dune: Awakening fortsetter å engasjere et stort antall spillere, men nå har et nytt fenomen dukket opp. Enkelte sperrer noen inne og lokker fram sandormer, til stor frustrasjon for spillere som blir «fanget». Les hele saken på Gamer.no»
Andreas S Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg føler at utviklerne har en vanskelig jobb foran dem, med å lage et system som gir mulighet til bra PVP, som er rettferdig. og begrense muligheten til å ødelegge for vanlige folk som ikke har så mye tid og vil bare kose seg med litt PVE.
Tåka Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Etter 183 timer i spillet så har jeg de siste 14 dager mistet 3 baser av en eller annen grunn som ingen kan forklare med alt av kjøretøy, Ornicoptere 2 stk, resussjer, penger (450 000) ALT er bortkastet, basene hadde strøm for 20 dager, all skatt er betalt og INGEN kan hjelpe eller noen som helst respons fra Funcom på utalige henvendelser til de om saken. Ser at det er fler som mister basene sine også så det er ikke bare meg og dette virker å ha kommet etter den siste patchen for meg.
Tåka Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Andreas S skrev: Jeg føler at utviklerne har en vanskelig jobb foran dem, med å lage et system som gir mulighet til bra PVP, som er rettferdig. og begrense muligheten til å ødelegge for vanlige folk som ikke har så mye tid og vil bare kose seg med litt PVE. De kan lage egene PVP server og egene PVE servere så er saken løst akkurat som det er i WOW. PVP hører ikke hjemme i et 98% PVE spill.
Crazning Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Tåka skrev: Etter 183 timer i spillet så har jeg de siste 14 dager mistet 3 baser av en eller annen grunn som ingen kan forklare med alt av kjøretøy, Ornicoptere 2 stk, resussjer, penger (450 000) ALT er bortkastet, basene hadde strøm for 20 dager, all skatt er betalt og INGEN kan hjelpe eller noen som helst respons fra Funcom på utalige henvendelser til de om saken. Ser at det er fler som mister basene sine også så det er ikke bare meg og dette virker å ha kommet etter den siste patchen for meg. Og de basene ligger ikke i Deep Dessert altså?
Crazning Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Dette er visst veldig variende fra server til server og ulike regioner i verden. Guilden min spiller på Calypso EU, og vi har ikke hatt noe spesiell form for blokkeringer, eller hackere. Vi kan også fint farme spice ute med andre randoms uten at det blir noe angrep. Det blir litt pvp i dungeons etc, men ingen som ganker mens vi er ute å miner eller noe. Vi har alle passert 100-150 timer i spillet og føler oss langt fra ferdig, så dette lover godt.
Crazning Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Tåka skrev: Andreas S skrev: Jeg føler at utviklerne har en vanskelig jobb foran dem, med å lage et system som gir mulighet til bra PVP, som er rettferdig. og begrense muligheten til å ødelegge for vanlige folk som ikke har så mye tid og vil bare kose seg med litt PVE. De kan lage egene PVP server og egene PVE servere så er saken løst akkurat som det er i WOW. PVP hører ikke hjemme i et 98% PVE spill. pvp hører hjemme i Dune universet da. Selv om det burde vært Harkonnen mot Atreides ute i Deep Dessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå