Gå til innhold

Gjør andre spillere til ormemat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg føler at utviklerne har en vanskelig jobb foran dem, med å lage et system som gir mulighet til bra PVP, som er rettferdig. og begrense muligheten til å ødelegge for vanlige folk som ikke har så mye tid og vil bare kose seg med litt PVE.
Skrevet

Etter 183 timer i spillet så har jeg de siste 14 dager mistet 3 baser av en eller annen grunn som ingen kan forklare med alt av kjøretøy, Ornicoptere 2 stk, resussjer, penger (450 000) ALT er bortkastet, basene hadde strøm for 20 dager, all skatt er betalt og INGEN kan hjelpe eller noen som helst respons fra Funcom på utalige henvendelser til de om saken.

Ser at det er fler som mister basene sine også så det er ikke bare meg og dette virker å ha kommet etter den siste patchen for meg.

Skrevet
Andreas S skrev:
Jeg føler at utviklerne har en vanskelig jobb foran dem, med å lage et system som gir mulighet til bra PVP, som er rettferdig. og begrense muligheten til å ødelegge for vanlige folk som ikke har så mye tid og vil bare kose seg med litt PVE.
De kan lage egene PVP server og egene PVE servere så er saken løst akkurat som det er i WOW. PVP hører ikke hjemme i et 98% PVE spill.
Skrevet
Tåka skrev:

Etter 183 timer i spillet så har jeg de siste 14 dager mistet 3 baser av en eller annen grunn som ingen kan forklare med alt av kjøretøy, Ornicoptere 2 stk, resussjer, penger (450 000) ALT er bortkastet, basene hadde strøm for 20 dager, all skatt er betalt og INGEN kan hjelpe eller noen som helst respons fra Funcom på utalige henvendelser til de om saken.

Ser at det er fler som mister basene sine også så det er ikke bare meg og dette virker å ha kommet etter den siste patchen for meg.

Og de basene ligger ikke i Deep Dessert altså?
Skrevet

Dette er visst veldig variende fra server til server og ulike regioner i verden.

Guilden min spiller på Calypso EU, og vi har ikke hatt noe spesiell form for blokkeringer, eller hackere. Vi kan også fint farme spice ute med andre randoms uten at det blir noe angrep. Det blir litt pvp i dungeons etc, men ingen som ganker mens vi er ute å miner eller noe.

Vi har alle passert 100-150 timer i spillet og føler oss langt fra ferdig, så dette lover godt.

Skrevet
Tåka skrev:
Andreas S skrev:
De kan lage egene PVP server og egene PVE servere så er saken løst akkurat som det er i WOW. PVP hører ikke hjemme i et 98% PVE spill.
pvp hører hjemme i Dune universet da. Selv om det burde vært Harkonnen mot Atreides ute i Deep Dessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...