Aetius Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Jeg forsøker å kjøpe for rundt 25.000 i byggematerialer (plank, beslag, skruer, takpapp, etc) i Maxbos nettbutikk, men hver eneste gang får jeg denne meldingen: Jeg fatter ikke hva som er feil. Jeg har forsøkt 10-12 ganger og trippelsjekket kortnummer, navn, utløpsdato og kode. Jeg har for sikkerhets skyld også testet med mellomnavnet mitt både i felt for fornavn og etternavn. Banken sier alt er i orden og at det ikke er noen grunn for at kortet ikke skal funke. Transaksjonen kommer ikke så langt at den registreres hos dem, og i tillegg er maxbeløpet mitt mer enn høyt nok, og ditto er kredittgrensen. Jeg har heller ikke brukt kortet for mye denne perioden. Maxbo sier "Dette vet jeg ikke noe om, la meg sette deg over til noen som vet mer". Neste person sier det samme, og setter meg over til en person som ikke tar telefonen og heller ikke har ringt meg tilbake. Jeg kan heller ikke bruke Maxbos kontaktskjema i stedet, siden jeg forsøker å bestille i nettbutikken men skjemaet har hvilket varehus det gjelder som obligatorisk felt. Noen forslag?
Trene Arnholdt Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Jeg har hatt lignende problemer med bestilling fra tlf med andre kredittkort. Har løst seg når jeg har logget inn via pc og bestillt. Noen ganger har det vært pga nettleser. Chrome, Vivaldi, Edge osv. Prøv med en annen nettleser.
Aetius Skrevet 26. juni Forfatter Skrevet 26. juni Har prøvd på mobile, og i Chrome "incognito" vindu bare i tilfelle, men ingen endring. Tester annen nettleser straks, bare i tilfelle.
Aetius Skrevet 26. juni Forfatter Skrevet 26. juni 1 hour ago, Trene Arnholdt said: Jeg har hatt lignende problemer med bestilling fra tlf med andre kredittkort. Har løst seg når jeg har logget inn via pc og bestillt. Noen ganger har det vært pga nettleser. Chrome, Vivaldi, Edge osv. Prøv med en annen nettleser. Neh, samme melding i Vivaldi.
Aetius Skrevet 26. juni Forfatter Skrevet 26. juni Fikk det til å funke fra samme kort når jeg gikk via Vipps - men da mister jeg bonusen.
Snylter Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli On 6/26/2025 at 8:42 PM, Aetius said: Fikk det til å funke fra samme kort når jeg gikk via Vipps - men da mister jeg bonusen. Gjør du? SAS MasterCard er et eksempel på et kort der man får bonusopptjening også på Vipps-transaksjoner så lenge det er til bedrift-vipps (6-sifret nummer) og ikke til vanlig privat-vipps.
Aetius Skrevet 9. juli Forfatter Skrevet 9. juli 1 hour ago, Snylter said: Gjør du? SAS MasterCard er et eksempel på et kort der man får bonusopptjening også på Vipps-transaksjoner så lenge det er til bedrift-vipps (6-sifret nummer) og ikke til vanlig privat-vipps. Ja, men det er ikke det kortet jeg har. Eller vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå