ZonnicOverZonnic Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Hei folkens! Jeg har en forretningsidé jeg har jobbet med en stund og har kommet dit hen at jeg ser et behov for en ny digital plattform. Jeg har ganske klare tanker om både funksjonalitet, målgruppe og mulige inntektsmodeller. Det jeg mangler, er noen med teknisk kompetanse som kan være med å realisere planene. Om du har en drøm om være med på å skape noe helt nytt, send meg en PM.
Sjørøver Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Hva tenker du at denne platformen skal tilby som andre platformer ikke klarer å tilby?
BadCat Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Forretningsidéer man ikke kan realisere selv, er lite verdt. Hvor mange millioner kroner kan du legge på bordet til å dekke lønn og infrastruktur?
arne22 Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli (endret) On 6/24/2025 at 11:12 PM, ZonnicOverZonnic said: Jeg har en forretningsidé jeg har jobbet med en stund og har kommet dit hen at jeg ser et behov for en ny digital plattform. Ja, behovet er en tradisjonell form for forum, slik som diskusjon.no og phpbb. On 6/24/2025 at 11:56 PM, BadCat said: Hvor mange millioner kroner kan du legge på bordet til å dekke lønn og infrastruktur? 0.000001 millioner skulle vel holde til nedlasting av open source programvare?! Endret 2. juli av arne22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå