Hypomanic vampire Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Det er sånn at man må være kunde i en bank for å kunne sette kontanter, altså pengesedler inn på konto i en minibank. Sånn at er du feks ikke kunde i Sparebank1, så kan du ikke sette pengesedler inn på konto med innskuddsautomaten i en sparebank1minibank. Og det syns jeg er bare teit, for jeg mener at man burdet kunne sette pengesedler inn på konto også i minibanker som tilhører banker hvor man ikke er kunde. Så jeg mener at de burdet gjøre det sånn at man kan sette pengesedler inn på konto, også i minibanker som tilhører banker hvor man ikke er kunde. .. Er dere enig med meg i dette?
Mannen med ljåen Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Hvis du har sedler, kan du ikke bruke dem når du handler eller fyller bensin?
Gjest 5082b...4e1 Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni https://bankaxept.no/tjenester/kontanttjenester-i-butikk Anonymous poster hash: 5082b...4e1
BadCat Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Etter de ikke så nye reglene får man knapt satt inn penger i minibanken til egen bank. "Nye" retningslinjer med tanke på hvitvasking og diverse. Tungvindte regler og beløpsgrenser er innført. Det er enklere å finne den beste av muligheter som eksisterer enn å ønske at verden var annerledes. En annen faktor er at kontantbruken er så lav at det neppe vil innføres mer fleksibilitet enn i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå