Hypomanic vampire Skrevet i går, 11:52 Skrevet i går, 11:52 Det er sånn at man må være kunde i en bank for å kunne sette kontanter, altså pengesedler inn på konto i en minibank. Sånn at er du feks ikke kunde i Sparebank1, så kan du ikke sette pengesedler inn på konto med innskuddsautomaten i en sparebank1minibank. Og det syns jeg er bare teit, for jeg mener at man burdet kunne sette pengesedler inn på konto også i minibanker som tilhører banker hvor man ikke er kunde. Så jeg mener at de burdet gjøre det sånn at man kan sette pengesedler inn på konto, også i minibanker som tilhører banker hvor man ikke er kunde. .. Er dere enig med meg i dette?
Nimrad Skrevet i går, 15:46 Skrevet i går, 15:46 Jeg tar gjerne i mot sedlene dine uavhengig av bank. 2
Mannen med ljåen Skrevet i går, 15:58 Skrevet i går, 15:58 Hvis du har sedler, kan du ikke bruke dem når du handler eller fyller bensin?
Gjest 5082b...4e1 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden https://bankaxept.no/tjenester/kontanttjenester-i-butikk Anonymous poster hash: 5082b...4e1
BadCat Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Etter de ikke så nye reglene får man knapt satt inn penger i minibanken til egen bank. "Nye" retningslinjer med tanke på hvitvasking og diverse. Tungvindte regler og beløpsgrenser er innført. Det er enklere å finne den beste av muligheter som eksisterer enn å ønske at verden var annerledes. En annen faktor er at kontantbruken er så lav at det neppe vil innføres mer fleksibilitet enn i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå