Spillredaksjonen Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Seriene du må få med deg akkurat nå Tidenes største Netflix-suksess avsluttes og Iron Man får en arvtager denne måneden. Les hele saken på Gamer.no» 2
NaggyNerd Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Og neste uke får vi sommerens beste tips om fiskeretter. 2 1
Duriello Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni NaggyNerd skrev (21 minutter siden): Og neste uke får vi sommerens beste tips om fiskeretter. Jatakk. 🤤 Tilbake til saken, som jeg enda ikke har lest. Jeg setter pris på sånt, spesielt nå når jeg er midt i en tørke av interessante greier å se på. Keep it up. 👌 5
Fredrik Olimb_Gamer.no Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni NaggyNerd skrev (35 minutter siden): Og neste uke får vi sommerens beste tips om fiskeretter. Takk for tips! Ser om vi får noe klart til neste helg. 2 3
Fleskelars Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Squid Game sesong 2 var direkte dårlig , spør du meg . 1
Aspiranten Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Det er ingen som lager bra innhold lenger, hverken tv, spill, eller kino... Sprø tidslinje vi lever i. Heldigvis kommer det godt innhold fra 80 tallet i restaurert 4k hdr utgave på løpende bånd. Terminator 1 i 4K er neste film for kompisgjengen her. 2
Bananababb Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni JornHansen skrev: Hvorfor artikler om TV-serier ? Er det ikke sesong for agurknytt nå da? 1
LampeLars94 Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Agurknytt? Skal vi få noen ekstremt basic anbefalninger innen film neste uke? 😆 2
GnilreG Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Fleskelars skrev: Squid Game sesong 2 var direkte dårlig , spør du meg . Synes sesong 1 var direkte dårlig også jeg da.
vampyrica Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Omtrent samme anbefalinger som vg har kommet med. Hva er fremtiden med gamer nå, se og hør for gamere? Kopiere andre medier? Er det en plan for å lage noe lignende som IGN er det greit nok men nå blir det bare rot med artikler, så bedre å vente til dere har layout og alt på plass først. Mine tanker, så er faktisk aviser bedre på dette området som det står nå. Gjør hva dere kan best og legg på når dere er klare for det. Se hvordan ITavisen har endt.
vampyrica Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni On 6/20/2025 at 5:38 PM, LampeLars94 said: Agurknytt? Skal vi få noen ekstremt basic anbefalninger innen film neste uke? 😆 Totalt 😂
rebjorn Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Huff. Hva blir det neste? Hageslanger? Stekepanner? Støvsugere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå