TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni (endret) Opplevde dette i dag på bærbare pc'en min at YouTube loader ikke opp nå. 😧 YouTube vinduet/fanen er stuck (se bildet). Men YouTube fungerer fint på mobiltelefonen da. Nå vet jeg ikke om at dette er kun på min pc da. 🤔 Hvis andre også har samme problem, da er det ikke på pc'en min. Nyttet ikke og restarte pc'en heller, samme problem oppsto. 😔 Trenger hjelp. Endret 6. juni av TheDarkSycamore - SCM 1
joandreas Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni (endret) Tror du har addon youtube ikke liker. kjapt bildesøk. Endret 6. juni av joandreas 1
OC-Freak Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Ja youtube prøver å bekjeme addons/nettlesere som blokkerer reklame, mye mulig det er "problemet" her. 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni Forfatter Skrevet 6. juni Complexity skrev (1 time siden): Prøvd annen nettleser enn firefox? Nei, det har jeg ikke testet ut.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni Forfatter Skrevet 6. juni liquidsquid skrev (1 time siden): Prøvd å cleare cachen? Ctrl-shift-R Det nytter heller ikke. Edit: @Complexity,You Tube fungerer fint på en annen nettleser. Da er det noe rart med FireFox. 🤔
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni Forfatter Skrevet 6. juni (endret) joandreas skrev (43 minutter siden): Tror du har addon youtube ikke liker. kjapt bildesøk. Det var ikke rare diskusjonen der. 🤔 Da vet jeg at jeg er ikke den eneste med dette problemet. Endret 6. juni av TheDarkSycamore - SCM
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni Forfatter Skrevet 6. juni OC-Freak skrev (31 minutter siden): Ja youtube prøver å bekjeme addons/nettlesere som blokkerer reklame, mye mulig det er "problemet" her. Ikke godt og si, kanskje du har rett. Ikke vet jeg. Hemm 😔😔
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni Forfatter Skrevet 7. juni Denne posten her ble postet for 5 timer siden postet reddit. https://www.reddit.com/r/youtube/s/3zwrKLN8lS 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå