Spillredaksjonen Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Dette spiller vi i helgen Ett spill dominerer ikke overraskende redaksjonens skjermer i helgen. Les hele saken på Gamer.no»
Sidious Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Jeg ble ferdig med det strålende Clair Obscur: Expedition 33 i går kveld, og føler på et lite tomrom inni meg etter det. Usikker på hvilket spill jeg kommer til å kaste meg over nå.
Moonbladewielder Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Sidious skrev: Jeg ble ferdig med det strålende Clair Obscur: Expedition 33 i går kveld, og føler på et lite tomrom inni meg etter det. Usikker på hvilket spill jeg kommer til å kaste meg over nå. Har litt samme erfaring! Ble ferdig med det på torsdag, og har tenkt på det siden. For en fantastisk opplevelse, men nå kjenner jeg også på et savn! Vil allerede ha mer!
K-nuts Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai På reise, og Steam Deck med den nye GeForce Now-klienten er med i sekken. Koser meg med Clair Obscur på maks grafikk.
knullegutten Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Jeg tenker jeg skall spille gjennom gotham knights igjen og så prøve south of midnight og så prøve clair 33 har games pass ultimatum så mellom øktene så blir det litt minecraft meltingcraftrp.com its medieval eventyr som jeg lager plugins til blir dnd der snart ellers så blir det et rolig helg og uke med mye spilling kos dere med gaming.
knullegutten Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Moonbladewielder skrev: Sidious skrev: Jeg ble ferdig med det strålende Clair Obscur: Expedition 33 i går kveld, og føler på et lite tomrom inni meg etter det. Usikker på hvilket spill jeg kommer til å kaste meg over nå. Har litt samme erfaring! Ble ferdig med det på torsdag, og har tenkt på det siden. For en fantastisk opplevelse, men nå kjenner jeg også på et savn! Vil allerede ha mer! Kommer til og vurdere spillet siden det er turn based og jeg hater turn based men er det så bra altså jeg vet du kan lage over pow weapons med python men er historien bra til og ikke være ett AAA Spill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå