Spillredaksjonen Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai To millioner spillere på lanseringsdagen FromSoftware lover oppdateringer etter blandet mottakelse. Les hele saken på Gamer.no» 1
phraze Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni FromSoft henger bak som alltid når det kommer til online. At de ikke har crossplay på et online-only spill er jo bare latterlig. Skulle gjerne ha spilt dette jeg, men siden mine kompiser spiller på andre plattformer så er jo det bare å glemme.
simalarion Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni (endret) phraze skrev (2 timer siden): FromSoft henger bak som alltid når det kommer til online. At de ikke har crossplay på et online-only spill er jo bare latterlig. Skulle gjerne ha spilt dette jeg, men siden mine kompiser spiller på andre plattformer så er jo det bare å glemme. For min del har jeg aldri orket Online delen From forsøker å trykke på spillere (spesielt tydelig i Elden Ring), så litt kjipt for meg at de nå bruker alle resurser på dette...Den andre tingen som iriterer meg grenseløsst er at de heller ikke bryr seg om å støtte Aspect Ratio til moderne skjermer (4k ++ WideScreen), kan u-mulig å være så vanskelig å få til (Moddene som man kan bruke slutter altid å virke etter en oppdatering etc) Endret 2. juni av simalarion
phraze Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni simalarion skrev (5 timer siden): For min del har jeg aldri orket Online delen From forsøker å trykke på spillere (spesielt tydelig i Elden Ring), så litt kjipt for meg at de nå bruker alle resurser på dette...Den andre tingen som iriterer meg grenseløsst er at de heller ikke bryr seg om å støtte Aspect Ratio til moderne skjermer (4k ++ WideScreen), kan u-mulig å være så vanskelig å få til (Moddene som man kan bruke slutter altid å virke etter en oppdatering etc) Det er jo også helt løk… på lik linje som at Elden Ring ikke støttet mer enn 60fps. Om du installerte en mod som ga deg over 60fps så risikerte du å bli bannet. Snakk om høl i hue… til tross for et av de beste spillene noensinne så er det tragisk hva de slipper unna med..
Iki Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni phraze skrev (23 minutter siden): Det er jo også helt løk… på lik linje som at Elden Ring ikke støttet mer enn 60fps. Om du installerte en mod som ga deg over 60fps så risikerte du å bli bannet. Snakk om høl i hue… til tross for et av de beste spillene noensinne så er det tragisk hva de slipper unna med.. Nå er ofte game mechanics i spillene deres bundet til fps, slik at spillene fungerer annerledes, eller ikke i det heletatt, om du forandrer for mye. Om du spiller online så er det ikke rart at dem ikke ønsker at du skal ha en fordel over andre. simalarion skrev (6 timer siden): litt kjipt for meg at de nå bruker alle resurser på dette... Fromsoft har flere team. Teamet som utviklet nightreign er ikke det samme som skapte elden ring for eksempel. Slik det også har vært tidligere, hvor noen holdt på med bloodborne mens andre holdt på med annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå