Nimrad Skrevet 21. november Skrevet 21. november dskg skrev (17 minutter siden): Har ett 5080. Får kjørt seg på denne oppløsningen 😅 Ja, jøss. Jeg har 9070XT, så det skal hvertfall få kjørt seg.
Nimrad Skrevet fredag kl 20:41 Skrevet fredag kl 20:41 Da var den jommen på plass. Steike så mye høyere den var enn min tidligere 49". Må nesten ha ny stol med nakkestøtte nå 1
Finalcell Skrevet lørdag kl 10:57 Skrevet lørdag kl 10:57 Bestilt dere som har mottatt skjermen før prisen ble satt ned til 14990 hos Elkjøp? Ser forventet levering på min ordre som jeg la inn ganske kjapt etter de satt ned prisen nå er pushet fra 23.12.25 til 23.01.26 😑
Horge Skrevet lørdag kl 11:22 Skrevet lørdag kl 11:22 Jeg bestilte fredag 14. november ca klokken 00:30 (altså etter midnatt på torsdag kveld), med levering til butikk i Oslo (Alna). Hos meg er status at den ikke er sendt, men forventet levering er fremdeles 25. november.
Nimrad Skrevet lørdag kl 12:44 Skrevet lørdag kl 12:44 Finalcell skrev (1 time siden): Bestilt dere som har mottatt skjermen før prisen ble satt ned til 14990 hos Elkjøp? Ser forventet levering på min ordre som jeg la inn ganske kjapt etter de satt ned prisen nå er pushet fra 23.12.25 til 23.01.26 😑 Ja, bestilte 16.10., så en god stund før. Fikk den til 14 990,- da ved å ringe inn.
dskg Skrevet lørdag kl 13:01 Skrevet lørdag kl 13:01 (endret) Finalcell skrev (2 timer siden): Bestilt dere som har mottatt skjermen før prisen ble satt ned til 14990 hos Elkjøp? Ser forventet levering på min ordre som jeg la inn ganske kjapt etter de satt ned prisen nå er pushet fra 23.12.25 til 23.01.26 😑 Bestilte rett etter midnatt 14. nov når de satt ned prisen. Da var forventet lagerdato 18. nov og forventet levering 20. nov. Endte opp å stemme bra. Betalte forøvrig 99kr for prioritert frakt Endret lørdag kl 13:01 av dskg
Horge Skrevet tirsdag kl 21:10 Skrevet tirsdag kl 21:10 (endret) Horge skrev (På 22.11.2025 den 12.22): Jeg bestilte fredag 14. november ca klokken 00:30 (altså etter midnatt på torsdag kveld), med levering til butikk i Oslo (Alna). Hos meg er status at den ikke er sendt, men forventet levering er fremdeles 25. november. Bare for å følge opp meg selv for de som står i køen selv, så var skjermen klar til henting i dag på Alna, helt i tråd med all informasjon fra bestillingstidspunktet. For en gangs skyld ser det altså ut som at noen faktisk har hatt kontroll. Får dog dessverre ikke satt opp skjermen med en gang; vi er på flyttefot, så den må holde seg i esken over helgen. Endret tirsdag kl 21:11 av Horge
Nimrad Skrevet i går, 05:39 Skrevet i går, 05:39 Største ulempen med skjermen er nedturen med å komme tilbake fysisk på kontoret og måtte jobbe med 2x24" 1080p-skjermer.
Finalcell Skrevet i går, 06:39 Skrevet i går, 06:39 (endret) Må ha vært akkurat litt for sent ute med bestilling fra resten her da uheldigvis Elkjøp sier forsinkelsen skyldes leveringsutfordringer fra leverandør, men syntes det er rart siden mange allerede har bestilt og fått skjermen. Jeg regnet med at de var en del av samme parti som var bekreftet inn siden varen er merket med 'Maks 70 produkter tilgjengelig i Norge'. Men da er de 70 kanskje allerede solgt, og de venter nå på neste parti? 🤷♂️ Endret 19 timer siden av Finalcell
Nimrad Skrevet i går, 06:41 Skrevet i går, 06:41 Finalcell skrev (Akkurat nå): Elkjøp sier forsinkelsen skyldes leveringsutfordringer fra leverandør, men syntes det er rart siden mange allerede har bestilt og fått skjermen. Hvorfor er det rart? Denne skjermen har hatt leveringsproblemer siden den ble lansert i vår. Jeg har fulgt med siden mai og det er vel ingen butikker som har klart å dekke bestillingene.
Horge Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Nimrad skrev (6 timer siden): Største ulempen med skjermen er nedturen med å komme tilbake fysisk på kontoret og måtte jobbe med 2x24" 1080p-skjermer. Har heldigvis også et oppsett på kontoret som legger til rette for produktivitet. Dette er for øvrig nesten tilsvarende riggen jeg har på hjemmebane, men hjemme kommer nå GX950A med sine 5K til å ta posisjonen på midtbanen hvor jeg "bare" har 4K her på jobb. Skjermene på flankene er 1440p (åpenbart på høykant) både hjemme og på jobb, men det er denne tie-fighter-konfigurasjonen som gjør at jeg er ekstra skeptisk til 800-kurven jeg nå får i midten. Blir spennende å se hvordan det er å bruke i praksis.
Finalcell Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Nimrad skrev (9 timer siden): Hvorfor er det rart? Denne skjermen har hatt leveringsproblemer siden den ble lansert i vår. Jeg har fulgt med siden mai og det er vel ingen butikker som har klart å dekke bestillingene. Det er ikke rart at leverandøren har leveringsproblemer, det har jeg også fått med meg. Men syntes det er rart å reklamere for et spesifikt antall produkter i Norge, når de åpenlyst ikke har disse 70 skjermene verken bekreftet eller på lager. Det virker som litt misvisende markedsføring i mine øyne. Men men, ser ut som jeg uansett må smøre meg med tålmodighet frem til februar 2026 🙃 Et helt år etter resten av verden.
Nimrad Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Finalcell skrev (13 timer siden): Det er ikke rart at leverandøren har leveringsproblemer, det har jeg også fått med meg. Men syntes det er rart å reklamere for et spesifikt antall produkter i Norge, når de åpenlyst ikke har disse 70 skjermene verken bekreftet eller på lager. Det virker som litt misvisende markedsføring i mine øyne. Misvisende markedsføring er det ikke. De har jo hele veien vært åpne om at de ikke er på lager. Alternativet hadde jo vært at betydelig færre faktisk fikk tilbudspris, synes du det hadde vært bedre? Da hadde du ikke fått muligheten til å bestille en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå