trikola Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai (endret) Har absolutt ingenting med jakt å gjøre, men kanskje kompetansen finnes her. Det ligger et rådyr i hagen min - ikke noe uvanlig heller slik jeg bor, men hun har ligget der nå i minst 5 timer. Noen jeg snakket med mistenker at hun skal føde - kan det være noe i det? Nå i la hun også ned hode. Legger til: nei, har løftet hode igjen og i tillegg viser det seg nå at det er 2 dyr og det ene drøvtygger. Da er det vel bare hviledagen de har. (Mobilfoto med zoom på 50+ meter) Endret 25. mai av trikola 3
1Dr.E Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg har ofte rådyr i hagen. De kommer hit og hviler på dagtid, i området jeg bor i med gater og hager som ligger mellom en skog og et jorde. Liker seg mellom høye hekker, bærbusker og frukttrær. Bukken på bildet skal i alle fall ikke føde 😄
Karltorbj Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Kjenner ikke saa mye til raadyrene, men kalve naa, rett foer vinteren? Endret 18 timer siden av Karltorbj
Frank Olsen Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Karltorbj skrev (38 minutter siden): Kjenner ikke saa mye til raadyrene, men kalve naa, rett foer vinteren? Innlegget ble skrevet i mai 😄 1
Karltorbj Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Frank Olsen skrev (3 minutter siden): Innlegget ble skrevet i mai 😄 Takk, 😀 Der gikk jeg i fella igjen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå