Mephisto- Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai (endret) Jeg ble nysgjerrig etter å ha fått opp reklame en stund. Det gjelder "P Li n-ko Drop match", allerede lukter det jo noe snodig. Det er åpenbart ikke ekte, men jeg lurer på om noen vet hva det går ut på? Reklamen jeg nettopp så inneholder visa og DNB logo, hvor hun heldige dama har vunnet 100 000,- og man får en startbonus på 15 000,- "ekte penger". Hva går dette ut på? Hva er scam'en? Som dere skjønner, hari kke lagt inn spillet og har heller ikke tenkt til det. Bare nysgjerrig på hva konseptet er. edit: La inn google play link Endret 23. mai av Mephisto-
Llandari Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Scam-en er at de får deg til å spille, viser masse reklame som de får betalt for å vise, og når du nærmer deg minimumsgrensa for å kunne få noe utbetalt, så vinner du ikke noe lenger eller knappen for utbetaling forsvinner. Leste nettopp flere innlegg om det på reddit, da jeg selv har fått masse reklame for dette spillet, og ville se hvor ille det faktisk var. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå