Sinvano Skrevet 16. april Skrevet 16. april Helt plutselig mistet jeg all dekning og nettverk på min Xperia 10 V idag. Jeg har forsøkt å slå av og på mobil, inn og ut med simkort, testet simkortet mitt i annen telefon som fungerte og testet også et annet sim i min telefon som ikke fungerte. Jeg gjenopprettet telefonen, men fremdeles samme feil. Noen som har tips annet enn å levere den inn til serviceverksted?
NorsknRev Skrevet 17. april Skrevet 17. april Bare så alt er kontrollert: virker den på trådløst nettverk? Du kan også prøve om den virker med eSim. Men det får du neppe gjort før over påske.
toralfb Skrevet 17. april Skrevet 17. april eSIM kan gjerne bestilles via nettsiden til selskapet som har telefon abonnement. Om det vil hjelpe er ikke sikkert, kan høres ut som en mer alvorlig feil med telefonen.
NorsknRev Skrevet 17. april Skrevet 17. april Kjell Olaf Winther skrev (21 minutter siden): Denne har dobbel sim ? Dvs.: prøv begge kortplassene.
Sinvano Skrevet 18. april Forfatter Skrevet 18. april NorsknRev skrev (20 timer siden): Bare så alt er kontrollert: virker den på trådløst nettverk? Du kan også prøve om den virker med eSim. Men det får du neppe gjort før over påske. Ja, den fungerer fint via WiFi nettverk hjemme. Kjell Olaf Winther skrev (15 timer siden): Denne har dobbel sim ? Nei, den har et slot for sim, og så har den eSim.
NorsknRev Skrevet 18. april Skrevet 18. april Da blir neste trinn å prøve eSim. Det er mulig at du kan ordne det på nett.
Sinvano Skrevet 19. april Forfatter Skrevet 19. april NorsknRev skrev (14 timer siden): Da blir neste trinn å prøve eSim. Det er mulig at du kan ordne det på nett. Ja, men er det slik at man ikke kan bruke fysisk simkort da? Kjedelig å aktivere eSim dersom det heller ikke fungerer så står jeg uten noe.
toralfb Skrevet 19. april Skrevet 19. april Sinvano skrev (6 timer siden): Ja, men er det slik at man ikke kan bruke fysisk simkort da? Kjedelig å aktivere eSim dersom det heller ikke fungerer så står jeg uten noe. Det er mulig å gå tilbake til fysisk simkort via telefon operatøren. Logg inn nettsiden til selskapet du benytter. 1
Kjell Olaf Winther Skrevet 20. april Skrevet 20. april Det er jo instillinger på tlf hvor du bestemmer om du skal bruke vanlig sim eller e-sim. Har du Telenor så får du e-sim gjennom Mitt Telenor appen uten at det koster noe. Har brukt e-sim i 3-4 år nå. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå