Gå til innhold

Anmeldelse: Blue Prince

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Skrevet
Hæ, 10/10?! Jeg har spilt det noen timer nå (Day 10), og jeg er ikke imponert. Trekke 3 kort, bygge labyrint og plukke opp en krystall, løse samme gåte for 5. gang, trekke en blindvei her og mangle en nøkkel der, løpe gjennom de samme gangene på ny, spise et eple, lese et brev, og så håpe det går bedre når man prøver for 11. gang. Og musikken er skikkelig repetativ og ensformig. Tror kanskje det er musikken som gjør at jeg ikke liker spillet. Ok, la meg prøve en siste og 11. gang før jeg poster dette. Ok, sånn. Fant et par nye rom, saumfarte skrotet i garasjen og fant en liten puslebit til, før jeg trakk røde rom og gikk tom for krystaller. Nei, dette var trøtte greier. Litt gøy i begynnelsen når man oppdager noe nytt, men så ble spillet superrepetativt. 4 eller 5 av 10 er nok mer riktig score.
Skrevet
Just now, Vasco Da Lama said:

Det er når du ramler ned i kaninhullet og finner de både skjulte og mindre skjulte mysteriene at spillet blir skikkelig morsomt. Har du kommet deg til rom 46? Har du funnet alle safene og funnet koden til disse? Har du låst opp alle de permanente oppgraderingene? Har du vært i Rumpus room og sjekket spåmaskinen der?

Skrevet
Vasco Da Lama skrev (20 timer siden):

Hæ, 10/10?! Jeg har spilt det noen timer nå (Day 10), og jeg er ikke imponert. Trekke 3 kort, bygge labyrint og plukke opp en krystall, løse samme gåte for 5. gang, trekke en blindvei her og mangle en nøkkel der, løpe gjennom de samme gangene på ny, spise et eple, lese et brev, og så håpe det går bedre når man prøver for 11. gang. Og musikken er skikkelig repetativ og ensformig. Tror kanskje det er musikken som gjør at jeg ikke liker spillet. Ok, la meg prøve en siste og 11. gang før jeg poster dette. Ok, sånn. Fant et par nye rom, saumfarte skrotet i garasjen og fant en liten puslebit til, før jeg trakk røde rom og gikk tom for krystaller. Nei, dette var trøtte greier. Litt gøy i begynnelsen når man oppdager noe nytt, men så ble spillet superrepetativt. 4 eller 5 av 10 er nok mer riktig score.

Du vet...forskjellige spill gjør forskjellige ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...