Nalara Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Hei. Vi ble ringt av en Power-arbeider på telefon her om dagen som tilbød 4 gratis telefoner siden vi hadde 4 ice-abonnement. Vi spør om vi måtte betale noe som helst ekstra, vedkommende sier nei. Min utenlandske mamma som ikke forstår godt norsk har gått alene inn i butikken og hentet telefonene. De har ikke informert hun om noe som helst, men har fått hun til å signere en avtale, der de plutselig har satt bindingstid på ice, 12 måneder, og økt gb fra 6 til 20, som betyr at hun plutselig må betale mye mer enn det hun gjorde. Har selv jobbet på Elkjøp før og vet hvordan disse selgerne opererer for å få mest mulig profitt, men det er vanlig prosedyre å informere kunden om hva avtalen innebærer. Ikke selge det som om ‘man får gratis telefoner, fordi du har ice-abonnement hos oss’ Hva kan vi gjøre i denne situasjonen? @krikkert 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april 1. Opprett en sak til kundeservice hos Power og forklar situasjonen. Håp de går med på heving. Skjedde alt over telefon muntlig eller fikk dere tilbud på epost/SMS? Om de kan vise til at dere som kjøper var godt informert faller mye av grunnlaget deres bort. 2. forklar mor at det ikke er lurt å signere avtaler man ikke kan lese/forstår 3. Send mor på norskkurs 2 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Hvis det er fjernsalg har man angrerett. 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Bare spør: hva slags telefoner får man gratis hos ICE? Lenke til kommentar
obygda Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Hvor logisk er det å ringe noen og gi bort 4 flunkende nye mobiltelefoner? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå