Gjest 0aa25...bd0 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Hurra! Da kom skattepengene - med renter. Fikk alt godkjent Fristen er vel neste fredag, så begynte jo å bli urolig. Anonymous poster hash: 0aa25...bd0
leticia Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Gjest 0aa25...bd0 skrev (43 minutter siden): Hurra! Da kom skattepengene - med renter. Fikk alt godkjent Fristen er vel neste fredag, så begynte jo å bli urolig. Anonymous poster hash: 0aa25...bd0 Så bra 😀👍 Der ser du, det trenger ikke være noe galt selv om man må vente lenge, men kjipt og stressende å vente. Kanskje du skal sikte deg inn på en liten baksmell neste år da, så slipper du ventingen 😜🙃 1
Jarmo Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden leticia skrev (42 minutter siden): Så bra 😀👍 Der ser du, det trenger ikke være noe galt selv om man må vente lenge, men kjipt og stressende å vente. Kanskje du skal sikte deg inn på en liten baksmell neste år da, så slipper du ventingen 😜🙃 Godt tenkt 1
ilpostino Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) Jeg fikk melding om at min var klar, men had ikke fått sjekket enda. Få igjen more i år, men må iallefall andre skatteprosent neste år på grunn av ny jobb. Edit: endringene ble godkjent. Endret 17 timer siden av ilpostino 3
Gjest 0aa25...bd0 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden leticia skrev (10 timer siden): Så bra 😀👍 Der ser du, det trenger ikke være noe galt selv om man må vente lenge, men kjipt og stressende å vente. Kanskje du skal sikte deg inn på en liten baksmell neste år da, så slipper du ventingen 😜🙃 Vanskelig for min del siden jeg har andre inntektskilder enn lønnsinntekt - som sikkert også er grunnen til at det har tatt så lang tid. Mulig november blir den nye normalen for min del. Anonymous poster hash: 0aa25...bd0
leticia Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Gjest 0aa25...bd0 skrev (2 timer siden): Vanskelig for min del siden jeg har andre inntektskilder enn lønnsinntekt - som sikkert også er grunnen til at det har tatt så lang tid. Mulig november blir den nye normalen for min del. Anonymous poster hash: 0aa25...bd0 Ja, du får bare se 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå