Gå til innhold

Den nyeste Steam-yndlingen handler om å bygge ditt eget narkoimperium

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ser det er potplanter, cannabis, han vanner.

Han staar ikke i et metamfetamin laboratorie.

Kanskje dette kan vaere et tankekors til de lovgivende myndigheter.

Endret av Karltorbj
Skrevet

18 timer inn .. morro å holde på. Eg og kona speler litt "mot" kvarandre hehe. Har nettopp kjøpt "the Barn" .. og installert nye pots for grandaddy frøene mine som er mikset litt merkelig. Har også startet med metamfetamin, og laget ein grei blanding. Penger tar litt tid å komme til då ein kun kan setja inn $10.000 per veke i minibanken. Men ein kan kvitvaske. Har funne ein god løysning på inntjening. "tiden" stopper klokka 04:00 .. og ein kan då høste, kutte, mikse og pakke alt ein har slik at ein er klar til neste dag. Laundermat kjører uavhengig av klokka, so ein kan kvitvaske kor mykje ein vil ( $2.000 per 24 timer, men den tikker uavhengig av klokka ). Eg hadde så mykje produkt som skulle bearbeides at når eg starta klokka 04:00 .. og endelig var ferdig med alt hadde eg kvitvaska $14.000 før eg gjekk å la meg for a starte ny dag :D

(Laundermat er den einaste som går uavhengig av klokka, og dermed den einaste som du kan fortsette på kvitvaske penger etter klokka 04:00 )

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Shaddiz said:

:D

(Laundermat er den einaste som går uavhengig av klokka, og dermed den einaste som du kan fortsette på kvitvaske penger etter klokka 04:00 )

Vareleveringer kommer også, selv om kl er 04:00 😃 Pleier å fylle opp før ny dag 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...